Pettämisestä!

ders

Eli siis yli puolivuotta sitten yksi tuttu (mies) suuteli minua, sitten toisen kerran ja sitten kolmannen. Pahinta oli että vastasin suudelmiin. Hän yritti hivuttaa kättään housuihini mutta silloin pistin pillit pussiin ja sanoin ettemme voi tehdä näin, kumpikaan! Mies on seurustellut lähemmäs 5 vuotta ja itse päälle 2 vuotta. 

Kerroin asiasta tietysti seuraavana päivänä poikaystävälleni, joka luojan kiitos halusi jatkaa tyhmyydestäni huolimatta. Tiedän ettei hän luota minuun enää lähesstulkoon lainkaan.

Miksi luottaisikaan? 

Mutta joskus ehä taas, kunhan olen todistanut etten voisi koskaan olla enää yhtä typerä!

Itselläni on yhä mitä suurimmat omantunnon tuskat ja välillä kun katson poikaystävääni vedet kihoavat silmiin ja mietin kuinka olen voinut olla niin typerä, miksi petin häntä? 

Onko teillä kertomuksia samoista tilanteista/Oletteko te antaneet pettämisen anteeksi ja kuinka teillä menee nykyään? 

Kommentit (3)

miiquen

Itselläni on takana melkeinkin samanlainen suhde. Useiden yritysten jälkeen luottamuspula on molemminpuolin niin valtava, että suhde päättyi riitaisaan eroon. Itse olin se eron haluava osapuoli, koska olin niin hajalla ja halusin taas joskus olla onnellinen.

Elämässä täytyy vaan osata sietää epävarmuutta. Eihän täällä mikään ole varmaa. Kannattaa miettiä oletko onnellinen tuossa suhteessa? Ero kirpaisee, mutta uskotko itse teillä olevan tulevaisuutta? Minä en sano niin etteikö olisi, koska kaikissa suhteissa on ongelmia, huonoja ja hyviä hetkiä. Tärkeintä on, että molemmat nyt ainakin lopettaa tuon mokailun. Ja mitä tekstiviestin lukemiseen tulee, niin itse lukisin ne. Mutta älä vain jää kii! Jos hyvin käy, et löydä sieltä yhtään mitään ja saat mielenrauhan. Mutta älä vain anna itsellesi lupaa jatkaa sillä linjalla.

Ihmiset mokailee, valehtelee, vaikka rakastaakin toista. Ei suhteet vain ole yksinkertaisia. Et voi jäädä katkeraksi. Olethan sinäkin mokaillut. Olisiko sinulla joku jonka kanssa puhua tuosta epävarmuudesta/vainoharhaisuudentunteista esim. ystävä, sisko, äiti? Älä ainakaan rasita poikaystävääsi jauhamalla asiota yhä uudestaan ja uudestaan läpi, sillä kuten tiedämme, ei ne miehet sitä jaksa, vaikka me naiset niin halutaankin usein tehdä.

Miksi muuten rasittaisit mieltäsi sillä että murehdit pettääkö poikaystäväsi vielä joskus sinua? Se on hänen oma päätöksensä ja miksi murehtia jotain sellaista jota ei ehkä koskaan tule edes tapahtumaan. Ole nyt poikaystävällesi oma ihana itsesi, spontaani, hauska ja kehu häntä! Ei hän sinua silloin ole mihinkään muuhun vaihtamassa:) Jätätte ne kolmannet pyörät pois ja panostatte toisiinne. Kyllä se luottamus sieltä palaa, ajan kanssa.

jepsjeps

Itse aloitin nyt syksyllä opiskelut ja muutin poikaystäväni paikkakunnalle ja samalla saman katon alle. Luulin aluksi etten voisi olla onnellisempi.

Nyt kuitenkin olen ihastunut opiskelukaveriini ja tunne ei ole yksipuolinen. Monet kerrat ollaan kunnolla suudeltu mutta ei kuitenkaa finaalin asti koskaan menty. Molemmat surustellaan mutta tämä opiskelu kaverini on loksahtanut minuun  niin täydellisesti etten tiedä mitä tehdä.

Monesti ollaan yritetty saada tähä jokin päätös mutta kumpikaan ei halua erota suhteestaan mutta ei voi kuitenkaan olla ajattelematta toista. Kamalinta on etten edes kadu mitään. Toivon että aika ratkoo tämän ja ettei poikaystäväni saa tietää.

Vuoden tyttöystävä siis........

keiju

Minun poikaystäväni petti minua pussailemalla yhden muidun kanssa. Myöhemmin selvisi että näitä muiduja oli ollut yhteensä kolme. Aluksi en tiennyt yhtään mitä tenhä, luottamus oli mennyt ja olin aivan sekaisin. Päätin kutienkin antaa uuden mahdollisuuden, koska emme olleet seurustelleet vasta kuin muutaman kuukauden.. Kännissä poikkikseni oli ollut, eikä kahdesta muusta ilmeisesti muistanut edes mitään, ja tunteita ei kuulemma ollut ollut mukana. Olen ikionnellinen siitä että annoin sen uuden mahiksen. Nykyään ollaan seurusteltu päälle kaksi vuotta, asutaan saman katon alla, ja haaveillaan yheisestä tuelvaisuudesta! Poikkikseni muuttui myös aivan totaalisetsi, antaa paljon enemmän huomiota ja tekee mukavia pikku ylläreitä. Nykyään pystyn luottamaan häneen 100%. Että kyllä se luottamus sieltä pikkuhiljaa takaisin tulee, aikaahan se vie, ja täytyy olla kärsivällinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat