Kaukosuhde ulkomaallaisen miehen kanssa

mia

Onko kellää kokemusta tästä? Haluaisin kuulla tarinoita tästä, jos teillä on :) Itse olen kaukosuhteessa ulkomaallaisen miehen kanssa. Juttua on nyt kestänyt 1,5v ja näämme yleensä vain pari kertaa vuodessa, mutta vietämme aikaa yhdessä useita viikkoja, esim ihanan viime kesän. Juttelemme joka päivä facebookissa, joka on päivän kohokohtani. Haluaisin tulevaisuudessa perheen hänen kanssaan, mutta odottaminen on raskasta ja ikävä kova. En silti halua luopua hänestä. 

Kommentit (2)

kissanen

Millainen tilanteesi on (Opiskelut/Työ?)? Onko teillä mahdollistaa muuttaa saman katon alle tulevaisuudessa? Mistä päin miehesi on? Mikäli hän pystyisi muuttamaan Suomeen tai sinä hänen luokseen, niin ei kai silloin mitään ongelmaa ole? Odottaminen ja ikävä on totta kai ihan kauheaa, itsekkin kaukosuhteessa olen :)

mia

Aloitin juuri opinnot ammattikorkeakoulussa ja ikää molemmilla vasta 20 eli molemmilla vielä opinnot kesken. Ollaan aateltu muuttaa saman katon alle tulevaisuudessa, ehkä viiden vuoden sisällä, joten vielä muutama vuosi pitäis odottaa. Mies on espanjalainen ja Espanjaan haluaisin muuttaa, pois täältä kylmästä Suomesta. Ootko itse suomalaisen kanssa kaukosuhteessa vai mikä maallasen? ja kiitos vastauksesta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat