Taistella vai luovuttaa?

pölvästi

Olen tapaillut itseäni vanhempaa miestä noin vuoden noin kolme kertaa viikossa. Hän ei vieläkään kutsu minua tyttöystäväksi. Sanoo että hänellä on ollut niin vaikeita kokemuksia historiassa että hän suojelee itseään henkisesti. Kuitenkin sanoo että on onnelisempi kanssani kuin koskaan aikaisemmin ja ettei hänellä ole sellaista oloa että haluaisi tästä suhteesta luopua mihinkään. Itsellä on hyvä olo aina kun olen hänen kanssaan, mutta kun emme näe tulee itselle alakuloinen ja levoton olo. Kyllä luulisi että jo vuodessa tästä olisi seurustelua tullut jos olisi tullakseen. Olenko hölmö kun pohdin että pitäisikö vain luovuttaa ja ottaa joku joka haluaa kutsua minua tyttöystäväksi ja sanoo että rakastaa? En usko että hän rakastaa minua vaikka sanoikin että suhteemme on ollut hänelle super tärkeä.

Kommentit (4)

pölvästi

Olisin tosi kiitollinen mielipiteistä, sillä olen pyöritellyt tätä päässäni niin paljon et en enää osaa ajatella selkeästi. 

Vierailija

On toi kieltämättä aika jännä, ettei se suostu sua tyttöystäväkseen kutsuu vaikka ootte vuoden tapaillu ja kehuu teiän yhteistä aikaa noin.. onks kummallakaa muita pyörityksessä? 

pölvästi

Ei ole kummallakaan muita pyörityksessä, mutta hän oli kaksi vuotta sitten rakastunut kaveriinsa. On mahdollista ettei ole vielä päässyt siitä yli. Olisiko minun siis parasta luovuttaa etten hanki itselleni (lisää) sydänsuruja?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat