Mies+erektiolääkkeet mukana=pettää?

OnPu

Asumme poikaystäväni kanssa yhdessä ja meillä menee hyvin. Poikaystäväni syö kuitenkin ajoittain erektiolääkkeitä. Mikä on ihan ok. Ongelma onkin se, että poikaystäväni tekee usein lyhyitä reissuja ja ulkomaanmatkoja poikaporukalla OTTAEN NÄITÄ SINISIÄ PILLEREITÄ matkaansa. Hän ei tiedä, että tiedän hänen niitä napannen mukaansa. Ennen jokaista reissua pillereistä häviää aina vähintään 1 kpl.

Olenko naiivi vai voiko poikaystävälläni olla jokin muu syy ottaa näitä lääkkeitä mukaansa? Hän vannoo uskollisuutta eikä kuulemma tulisi mieleenkään pettää minua. Mutta miksi ihmeessä sitten ottaa ne pillerit mukaan!? Vaikka ihan vain siksi jos kuitenkin kävis flaksi? Eihän hän sillon ole tosissani koskaan ollutkaan??

Auttakaa! en haluaisi ajatella heti pahinta...

Kommentit (6)

-Nan-

Kurja juttu. :( En sano tätä pahalla enkä loukatakseni mutta en kyllä keksi mitään järkevää selitystä miksi mies ottaisi niitä lääkkeitä mukaansa, kuin siltä varalta että saa seksiä. Jos joku keksii niin kertokaa ihmeessä! 

Ja ethän sinä naiivi tai tyhmä ole kun itse ymmärrät ihmetellä asiaa! :) Toivottavasti olen väärässä tässä asiassa, ja kaikki myötätunto sulle minulta, varmaan tosi p**** tunne kun miettii noita juttuja ja toinen ei myönnä mitään mutta epäilys ei silti katoa. :/

pelkokuva

Juu en keksi minäkään mitään muuta syytä miksi ottaa näitä lääkkeitä sinne mukaansa.

Seuraavan kerran ennen hänen reissuaan, ota lääkkeet ja "piilota" ne uuteen jemmaan. Jos hänellä on pokkaa tulla kysymään missä ne ovat, sano että järjestelit lääkkeitä uuteen paikkaan ja sitten kysyt että miksi hän niitä nyt sinne reissuun mukaan tarvitsee. 

Tässä näkee onko hänellä pokkaa kysyä lääkkeitä koska saattaa jäädä kiinni. Tai jos hän niitä kysyy, voit tarkkailla mitä hän vastaa kun itse kysyt että miksi hän niitä tarvitsee.

Vierailija

Minäkään en keksi mitään muuta syytä kuin pettäminen. Ikävä kyllä. Suosittelen kysymistä suoraan. Vaikka se voi tuntua todella vaikealta, niin hyvässä parisuhteessa pystyy puhumaan kaikesta toisen kanssa. Jos kysyt suoraan, niin katsele miehen reaktiota kun hän kuulee kysymyksesi. Jos hän takeltelee vastauksessa, niin silloin hän todennäköisesti haluaa salata jotain.

yanni

Mulla kyllä hälytyskellot soisivat, mitä sitä kaunistelemaan. Erektiolääkkeet ovat erektioon, eli jos hän kerta niitä ottaa mukaan, ilmeisesti tilanne sen vaatii? :/ Jättäisin itse tuollaiset oman onnensa nojaan, ellei suostu perustelemaan tai myöntämään ja pahoittelemaan. Tuskin niitä erektiolääkkeitä kavereille kehuskeltais? Niin ellei olisi joku ihme juttu, että joku hänen kaverinsa tarvitsisi niitä, ja mikäli saa reseptillä, niin auttaa häntä... :P SELVITÄ ASiA.

hulabaloo

Yhdyn aiemmin vastanneisiin, mitä hittoa se niillä tekee siellä ellei käytä itse asiaan... tosi p*ska juttu!! Ootko huomannu et se reissujen jälkeen palauttas pillereitä takas pakkaukseen vai onko ne hävinny sille tielle?

tsemppiä paljon<3

JM

Tuota, näin miehenä voisin tarjota sellaisenkin näkökulman, että poikakaverisi saattaa käyttää niitä runkkauksessa. Nuo nimittäin tekevät siitäkin hommasta nautinnollisempaa.

Tai vaihtoehtoisesti antaa jollekin kaverillensa pillerin, kaverin meininkejä parantamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat