Miten varvemmaksi miesten kanssa ja muutenkin?

:(

Mua ärsyttää niin paljon, kun oon näin epävarma. Mietin ihan liikaa miltä näytän ja mitä musta aatellaan ym. Enkä osaa muutenkaan olla luontevasti miesten kanssa (tai ylipäätään kenenkään) ja oon ihan hirvee jännittäjä kaikissa tilanteissa. En haluu, että miehet pitää mua kylmänä ja välinpitämättömänä, etten ois kiinnostunut.. Auttakaa, pliiiis?

Kommentit (2)

anonyymi

Kannattaa vain haastaa itsensä, ja käydä hieman omien mukavuusrajojensa ulkopuolella. Ts. vietät vain enemmän aikaa miesten kanssa, vaikka esim. kaveriporukassa. Pikkuhiljaa rupeat tottumaan siihen, ja oma mukavuusalue muuttuu laajemmaksi ja jänittäminen vähenee.

Jos olet sopinut treffit, ja pelkäät että olet antanut kylmän ja välinpitämättömän kuvan, voit olla itse aloitteellinen, ja vaikka tekstata jälkeenpäin: "Oli mukavaa, mennäänkö toistekin".

Vierailija

Hei!

Täällä myös yksi jännittäjä. Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu ja itse olen syönyt vaivaan jopa lääkkeitä. "anonyymi" on oikeassa. Vain sinä voit loppujenlopuksi tehdä asialle jotakin, vaikkakin sitten pienen pieni askel kerrallaan.

Ensin voit aloittaa hokemalla itsellesi jotakin tämän tapaista mantraa: minä olen hyvä juuri tällaisena. Mikäli joku ei pidä minusta sellaisena kuin olen, en tarvitse sellaisia ihmisiä elämääni.

Älä missään tapauksessa ainakaan ajattele, että sinussa olisi jotakin vikaa. Ainoa asia mitä sinun tulee itsessäsi korjata on itseluottamuksesi. :)

Mikäli yhtään lohduttaa, kyllä niitä miehiäkin välillä jännittää ihan yhtälailla. Voit vaikka vaan hymyillä nätisti, jos tuntuu ettet löydä oikeita sanoja, tai jutella miesten kanssa ensin vaikka netissä, tai tekstareilla, tai puhelimessa. Ihan mikä vain tuntuu itsestäsi mukavimmalta tavalta tutusta. Mikäli varsinaisen tapaamisen jälkeenkin tuntuu vielä siltä, että olet jättänyt kylmän vaikutelman, laita perään viestiä, jossa rehellisesti kerrot jännityksestäsi ja että pidät hänestä, vaikka saatoitkin vaikuttaa kylmältä.

Tsemppiä! ♥

T: Tintti

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat