Cerazette ehkäisypillerit

Random

Te muut jotka käytätte näitä pillereitä... onko teillä koskaan tämä ehkäisymenetelmä pettänyt? Joiltakin naisilta kuulee kuinka pillerit pettää, mutta lääkäri sanoo ettei ne petä, jos niitä käyttää niinkuin pitääkin. Mitä kokemuksia teillä on, jotka ootte käyttäny näitä Cerazette pillereitä? 

Kommentit (10)

Random

Tiedän kyllä, että kuukautiset saattaa joskus jäädä pois tai tulla kaksikin kertaa ja tollasta, mutta... mitä kokemuksia teillä muilla? :)

memma

Mulla noi Cerazetet on toiminu kans tosi hyvin! Pari vuotta oon nyt syönyt noita, eivätkä oo pettäneet. Ja sitten tietysti mun kohalla se vaikutus, et menkat ovat jääneet pois pillereiden takia - yhtä juhlaa ;)

-Nan-

Mullakin on noi ollu imetysaikana ja sen jälkeen nyt muutaman kuukauden, just siirryin takas yasminiin. Kyllä ne ihan hyvin on toiminu, ja sehä on vaan positiivista että menkat on ainakin mulla jääny pois melkeen kokonaan...mutta toisaalta se tuo mulle vainoharhaisuutta sitten että mitä jos olen raskaana :D 

Kyllähän noissa on tosi pieni mahdollisuus että tulisi raskaaksi, jos ne ottaa täysin oikeen. Mutta siinä onkin se vaikeus että moni väittää että "oon käyttäny ihan oikeen, ne vaan petti" mutta kukas sen tietää :D

Periaatteissa ei mitään valittamista noista cerazeteista, ihan siksi vaihdan yasminiin kun iho kukkii ja se ainakin nuorempana piti ihon hyvänä. 

Random

No joo kieltämättä nyt kun mulla on toista kuukautta menkat pois, niin välillä vähän miettii että jos oonkin raskaana. Mutta eiköhän ehkäisypillerit ole nykyään aika tehokas ehkäisymenetelmä? Itse juttelin lääkärin kanssa ja se sanoi, että pillereiden avulla siihen munasolun eteen tai jonnekin sinne tulee semmonen limakerros tai semmonen, että ne siittiösolut ei pääse sinne munasoluun. (Anteeks, en muista sanatarkkaan mitä se sanoi, yrittäkää ymmärtää) Luulis kans, että jos niitä oikein käyttää, niin ei tulisi raskaaksi.

Vierailija

Menkat ovat jääneet käytön takia pois, ja raskauksista ei tietoakaan. Muuten mennyt noiden kanssa ihan ok:sti, mutta nuo mielialan vaihtelut on ollut ihan kamalia!!

Vierailija

Ei ole ainakaan minulla pettänyt ja olen kohta 4 kk niitä syönyt. Minun ongelmani on kyllä olleet todella epäsäännölliset menkat... Kun aloitin pillerit, ekat menkat kestivät 4 viikkoa, sitten on ollut aina viikon tauko ja taas menkat. Onneksi poikaystävää ei haittaa seksin harrastaminen menkkojen aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat