Seksi ei tunnu ollenkaan hyvältä

Vierailija

Ennen tuntui, että seksi on niin ihana juttu. Mutta nyt saman miehen kanssa on kulutettu sängynjousia jo 2 vuotta, ja se tuntuu vaan aina koko ajan ihan samalta, tylsältä, kamalalta ja kuvottavalta. Odotan aina kauhulla iltaa kun täytyy miehen mieliksi antaa. Varsinkin synnytyksen jälkeen siitä on tullut miehelle pakkomielle, itseäni seksi ei edes "kiinnosta".
Hän haluaa koko ajan, ja minä taas en, eikä hän halua vaihtaa asentoja tai mitään. Aina vaan lähetyssaarnaajassa jyystää, tai sitten koko akti niin, että minä olen päällä.
Hän haluaa että otan suihin ja nielen. Mutta en pysty, se maistuu aivan hirveälle, en osaa sanoin kuvata kuinka pahalle.
Lisäksi hän nuolee minua todella harvoin ja ei tunnu haluavan, että minä laukean. Muutenkin se on minulle erittäin vaikeaa. Vaikka itselle se laukeaminen tuntuu olevan niin tärkeää. Eikä hän koskaan kerro etukäteen mitä haluaa tehdä ja miten. Vaikka itse haluaisin puhua siitä.
Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Vaihtaako miestä?

Kommentit (3)

Susan

Valita paremmin ennenkuin tekee lapsia. Nyt ei varmaan miehen vaihdon lisäksi ihan hirveästi hyviä vaihtoehtoja ole. Muutosta voi tietysti yrittää mutta sitä pitää myös tosissaan haluta. Onko seksi koskaan tuntunut hyvältä tämän miehen kanssa? Onko se tuntunut hyvältä kenenkään kanssa? Ajatteletko seksiä? Koetko olevasi seksuaalinen?

Vierailija

Eipä ole tullut harrasteltua kovinkaan monen eri miehen kanssa. Olisiko näitä peräti kolme yhteensä ja ennen nykyistä en ole seurustellut vakavasti kenenkään kanssa. Kyllä, ajattelen seksiä, mutta se ei vaan tunnu kovin hyvältä, ehkä se johtuu siitä, etten koe olevani tarpeeksi naisellinen, kaunis tai mitään muutakaan -> ent. koulukiusattu. Menin sitten lankaan tässä, kun yksi kehui ulkonäköäni ja siitä tämä suhde alkoi. Ehkä joo olisi pitänyt ajatella ennen lasta, että onkohan tämä oikea mies. Ja koko ajan vaan voimistuu ajatus ettei se ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat