Tampereelta ystäviä!

Kirsikka

Ajattelin aloitella uutta keskustelua vaikka täällä onkin monta Tamperetyttöä jotka kaipailevat ystäviä :) olen 21-vuotias liikuntaa ja tyttöjeniltoja rakastava tyttö joka etsii uusia kavereita koska vanhat jäivät toiseen kaupunkiin ja työnpuolesta ei juuri löydy oman ikäisiä.Pidän ihmisissä siitä,että he jaksavat panostaa näkemisiin,ovat rehellisiä,hyvällä huumorintajulla varustettuja sekä ystävällisiä toisia kohtaan.

Minua voi pyytää kahville,juhlimaan,kuntosalille,leffailemaan,reissaamaan sekä näitä perus tyttöjen juttuja harrastamaan! :D 

Kommentit (4)

MJA

Moikka!

Oon itekkin tässä vähän yli kuukaus sitten muuttanu Tampereelle eikä oikeen tahdo löytyy kavereita kun ei oo opiskelupaikkaa tai työtäkään tällä hetkellä. Ja oma kaveriporukka jäi vanhaan kaupunkiin. Oon 19-vuotias naikkonen ja tahtoisin kanssa seuraa lenkille, kahville, baariin ja muuhun hauskaan :) Erityisen kiva ois saada seuraa johonkin jumppaan kuntosalilla, tuppaa muuten jäädä liikunta sikseen jos ei oo ketään kenen kanssa menee :D

Poweri

Moikka :)
Moikka! :) 

Olen empaattinen, hyvä kuuntelija, hyvä sydäminen, iloinen, huumorintajuinen ja optimistinen typykkä. Vaikka huonojakin päiviä sattuu aina joukkoon niin yritän aina hymyillä ja jaksaa. Harrastan teatterissa käymistä, keikoilla hurvittelua, pyöräilyä, opiskelua ja kaupungilla oloa :) Tykkään seuraavista asioista: Käydä keikoilla, teatterissa, kesästä, eläimistä, musiikista, luonnosta, matkustelusta, jäätelöstä, suklaasta, näyttelijöistä, datailusta, kahvittelusta ja elokuvissa käyntiä.

Mut voi lisätä fb:hen osoitteella poweri_@hotmail.com tai lähettää mailia. Olisi kiva kuulla teistä.

-Jaana

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat