Asia, joka kannattaa selvittää jo melkein ensi tapaamisella

Kommentit (4)

Naurukone

oikeesti mä luin tän läpällä ja sitte ku katoin et pitää keskutella lasten hankkimisesta nii olin sillee ''ei juma..'' koska oon 12v ja poikakaveri 13v :DD nauroin vedet silmissä:D!

riepu

Joo onhan se kyllä varmaan hulvattoman hauskaa 12-vuotiaan mielestä... Cosmo nyt vain on suunnattu hieman vanhemmalle naisväelle. Sellaisille, joille seurustelu ja parisuhde on pikkusen vakavampi asia ja jotka hakevat ihan oikeasti sitä elämänkumppania. Kyllä silloin on ihan hyvä tietää jo melko alusta lähtien, mitä toinen ajattelee lasten hankkimisesta. Siinä on kuitenkin kyse isoista asioista. On turhaa edes jatkaa kovin pitkälle suhdetta, jossa osapuolten näkemys perheen perustamisesta on täysin erilainen. Olisi epäreilua laittaa toinen luopumaan unelmistaan.

Kaisa

Jotenkin kummastuttaa että aina näissä lapsiasioissa oletetaan että nainen on se joka haluaa lapsia. Minä ja mieheni ei olla vielä keskusteltu lapsiasioisra, sillä se tuntuu erittäin kaukaiselta asialta. Olen kuitenkin saanut käsityksen, että hän unelmoi perheestä, kun taas minua eivät lapset ainakaan vielä kiinnosta. Minusta on kuitenkin typerää, että perheunelmat olisi se asia joka menisi rakkauden etusijalle. Jos ihmiset muuten sopivat yhteen, mutta perheunelmat erilaiset, eikö niistä voi jotenkin sopia.

lacrest

Kaisa, tottakai voi aina yrittää sopia. Mutta jos oletetaan, että suhtautumisesi lasten hankintaan pysyisi tuollaisena, eli ei kiinnostaisi. Suostuisitko hankkimaan lapsen? Sehän olisi yksi lopputulos tälle "sopimiselle". Sitten taas, olisiko miehesi valmis luopumaan unelmastaan? Sitä et voi tietää kysymättä. Ja toki tässäkin mieli voi muuttua. Ensin voi tuntua ihan ok:lta, että juu, ei sen suuren perheen niin väliä, kunhan on se ihminen jota rakastaa. Mutta se voi kuitenkin jäädä kaihertamaan ja myöhemmin voi tajuta, että elämästä puuttuu jotain tärkeää. Jos sen pystyy jollain muulla korjaamaan, niin hyvä, mutta aina ei ole näin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat