Mitä luulet, että poikaystäväsi toivoisi sinulta lahjaksi?

Sivut

Kommentit (28)

Erika88

Minusta tuntuu, että poikaystävä ei halua lahjaksi mitään. Hänelle ei ole materia tärkeää. Hänelle riittää, että olen elämässään ja pidän hyvänä. :)

JJJ-

Suurimman lahjan kuulemma saanu jo ko minä sen kans, joten ei tuu hankalaks :) mut mukavaha se on tottakai sitä jollain tavalla muistaa! kahden kesken ko lähtis romanttiselle illalliselle,kylpylään yms..ihan mitä vaan,ei se raha vaan se rakkaus.

np

No tulee nyt ekana mielee joku elokuva tai jos se seuraa jotai sarjaa nii niitä bokseja. Taai jos autot on suuri intohimo niiku minun poikakaverilla nii jotai siihe liittyvää pientä. Tai tälläne perusjuttu et leffaa ja syömää:)

girl

On vaikea etsiä juuri lahjaa mitä hän haluaisi. Poikaystävälläni on juuri viikonloppuna synttärit eikä minulla ole lahjaa. Tavallaan joku käytännöllinen rahaa vaikka bensaan olisi hyvä :D Hän lataa kaikki telkkarisarjat netistä, hänen oma autonsa on intohimo, mutta sekin hänellä on kunnossa melkein eikä buudjetti kestä hirveän kallista lahjaa. Tuntuu ettei bokserit tai mitkään ole hyvä lahja, mutta lahjakortti johonkin miestenliikkeeseen olisi varmaan hyvä.

muumio_leikit

Meilä on poikaystävän kaa ollu sellanen läppä menossa jo pari vuotta, että ostetaan aina lahja toiselle, josta toinenkin hyötyy :)

Kaikki alkoi kun osteltiin eka leffalippuja, vietiin syömään toisiamme etc ja päätettiin tämä sitten viedä ihan uudelle tasollekin ihan puhtaasti yhteisillä tavaroilla. Nyt tosin aion yllättää ja koristella en Xboxin niin että mäkin siedän sitä :DD (näin http://designskins.fi/fi/kappale/pelikonsolit/microsoft/xbox-360-slim/or... )

Hanneloora

Ei osaa oikein toivoa mitään. Kaikkea on ja mistään hömpän pömpästä ei välitä. Yleensä ostan vaatteita ja aina on niistä tykännyt.

Pauge

Todennäkösesti joku Massin tai Fitnesstukun lahjakortin.. Epäilys ois myös siitä että kahden keskeinen aika on ihan toivottua koska työt menee niin pahasti ristiin. Viikonloppu mökillä kahdestaan ja puhelimet kiinni :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat