Ääntely seksin aikana

chaskk

Miten sinä ääntelet? Entäs poikaystäväsi/partnerisi?

Tällanen suora kysymys kaikille :D Alkoi vaan mietityttämään kun poikaystävä tänään imitoi mun ääntelyä tilanteessa, jossa ite makaan mahallani ja jäbä lykkii takaapäin. Mä oikeasti huudan melko herkästi, ja tuossa asennossa pitää usein tunkea tyynyä suuhun ettei naapurit häiriinny mun kiljumisesta (ihan turhaan, kova ääni lähtee silti). Tuntuu niin prkleen hyvälle enkä vaan pysty olemaan hiljaa - kokeiltu kyllä on, ja huonoin tuloksin. Poikaystävän imitointi sai mut jotenkin ajattelemaan että kuulostan ihan naurettavalta ja teennäiseltä, vaikkei jätkä varmastikaan tarkoituksella halunnu mulle aiheuttaa pahaa mieltä. Itse hän on hiljaisempi tapaus, mitä nyt joskus ähisee ja voihkii ja puhelee tuhmia.

Tuntuu, että kaikki kaverit on ihan hiljasia sängyssä ja itse olen jotenkin outo tämän kovaäänisen voihkinnan takia. :D

Sivut

Kommentit (17)

kieppura

Täällä on kas yks kovaääninen,ja monesti oon saanu huomautteluja asiasta,niin kumppanilta kuin joskus kavereiltakin..:D mutta eipä sitä pysty estäänkään kun oikee hyvältä tuntuu ;)

astalop

Minäki ääntelen yleensä aika kovaa mitä lähemmäs loppuhuipennusta mennään. Jos yritän väkisin olla hiljaa, tuntuu että orgasmikaan ei ole silloin niin mahtava. Ja mies tykkää. Yleensä jopa "käskee" huutamaan niin lujaa kuin haluan. :)

Miksi sinusta "Tuntuu, että kaikki kaverit on ihan hiljasia sängyssä ja itse olen jotenkin outo tämän kovaäänisen voihkinnan takia" ? Oletko joskus sitten ollut paikan päällä näkemässä ja kuulemassa kavereidesi hässimistuokioita? Veikkaanpa että et. :D Eli taitaa tosiaankin olla vain tunne.

Vierailija

Itsellänihän on ongelmana hiljaisuus, en vaan osaa pitää mitään ääntä aktin aikana eikä muuten poikaystävänikään. Tuntuu typerältä kun molemmat on vain hiljaa. Mielummin huutaisin jos vaan osaisin tai kykenisin

Mansikka

Itse ainaki ihan tunteen mukaaan jos tuntuu hyvältä nii kyllä sitä ääntäkin lähtee välillä en edes itse huomaa kunnolla :D Poikaystävä ainakin tykkää puhuu aina kuinka laittaa minut taas huutamaan kun armeijasta lomille pääsee ;)

Pauge

Voin kertoa että kaveriini verrattuna OLEN kova ääninen sängyssä melkeimpä kokoajan ja huippua kohden kovenee vain. Ja Kyllä voin myös sanoa että käveri on ollut viereisessä huoneessa ja pahimmillaan viereisessä sängyssä kuuntelemassa meikäläisten touhuja :D

Chickkk

Itse tykkään äänellä, mutta jotenkin se huipennus tuntuu paremmalta ku pidän vähemmän meteliä, johtuukohan siitä että keskityn täysillä vaa siihen...

mimmuli

Itsellä myös kävi näin kun vähän ääntelin, hiljempaa kuin yleensä niin poikakaveri alko matkii nii tuli vähä semmone olo et anteeks jos tykkään :O Meni fiilikset ja joka kerta mietin miten pitäis olla, kehtaako sitä äännellä, pakko vain olla hiljaa.................... :O

vipu

alkuaikoina en kehdannu pitää ääntä vaikka mieli teki, mies rohkas ja kyllähä tuota jonku verra ääntä tulee pidettyä, vaikee olla hiljaa! :D mies yleensä vaa lopppuhuipennuksessaaan ähisee ymym

Pampa

Kyllä, olen todella äänekäs.. Löytyy yksi jos toinenkin tarina hieman noloistakin tilanteista, jolloin ois ollu parempi olla ihan hiljaa.. Esimerkkinä parin viikon takainen tuokio: Parvekkeen ovi auki, ikkunasta tuuletusluukku auki ja huudan täyttä huutoa.. Ihmettelin, miksi mieheni yritti peittää suutani ja taisikin sanoa, että oo vähän hiljempaa.. Akti päättyi, ja tajusin, että ulkona leikkikentällä on pienten lasten leikkikemut :s jälkeenpäin kun lähdimme käymään ulkona, huomasin että lapsia oli noin 10-15 leikkimässä.. varmasti ollut mukavaa kerhon aikuisilla ja lapsillakin ihmettelemistä.

seose

Poikakaverini ei yhtään tykkää ääntelystä, se on todella vaikeaa olla hiljaa kun tyntuu niin hyvältä kun hän on niin hyvä.. Seksin aikana vain mietin sitä että pysyn hiljaa .. perseestä!

Vierailija
seose

Poikakaverini ei yhtään tykkää ääntelystä, se on todella vaikeaa olla hiljaa kun tyntuu niin hyvältä kun hän on niin hyvä.. Seksin aikana vain mietin sitä että pysyn hiljaa .. perseestä!

Ihmehomma, mikäs se mies tuollainen on kun äännellä ei saa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat