Tatuoinnin ystävät tai sen omaavat!

gagtattoo

moikka kaikki! oon itse ihan ylitsepääsemmötän RAKASTUNUT tatskoihin! kovasti minua miellyttäisi käden sisäpuolelle tuohon haban/allin kohalle tatskaa? onko kellää kokemusta kyseisestä paikasta. mitä maksoi ja paljon sattui?:) tiedän että tämä on se perus "paljo sattu mitä makso ja tien et kipu on yksilöllist." kysymys mut kertokaaa mimmosia teil on! on YBEr kiinnostunut!;>

Kommentit (3)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Itellä on on ranteesta vähä kyynärpäätä kohti yks tatska, pikkurillin alapuolelta lähtee kummastaki kädestä teksti kyynärpäätä kohti, nilkassa yks ja oikian rinnan yläpuolella (: Ja selekää oon haaveillu isoa kuvvaa. Tai kuva on valamiina mut rahatilanne ei :D No onneksi kerkiää vielä hankkia rahaa sitä varten. Ja 2 tatskaa oon liikkeessä hakenu ja toiset 2 kaverin kaverin kotona(: 

maramuru

Itselläni ei ole tatuointia, mutta kovasti olisin myös kiinnostunut. Itse ehkä lähinnä ranteeseen siihen valtimon kohdalle. Huomasin ohimennen iltasanomien sivuilla artikkelin, jossa kerrottiin tatuointimusteiden sisältävän syöpää aiheuttavia aineita. En kuitenkaan artikkelia sen kummemmin ennättänyt tutkimaan ja jäinkin miettimään asiaa. Onko kenelläkään tästä lisää tietoa?

Erika88
maramuru

Itselläni ei ole tatuointia, mutta kovasti olisin myös kiinnostunut. Itse ehkä lähinnä ranteeseen siihen valtimon kohdalle. Huomasin ohimennen iltasanomien sivuilla artikkelin, jossa kerrottiin tatuointimusteiden sisältävän syöpää aiheuttavia aineita. En kuitenkaan artikkelia sen kummemmin ennättänyt tutkimaan ja jäinkin miettimään asiaa. Onko kenelläkään tästä lisää tietoa?

Joo, tuoreen tanskalaistutkimukseen mukaan yli viidennes musteista sisältää niin paljon karsinogeeneja, että ne aiheuttaa merkittävän syöpäriskin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat