Voinko olla raskaana?aaaa

daddda

Minä syön siis Yaz-nimisiä e-pillereitä ja viime lisukan aikana unohdin ottaa yhden pillerin, tämä tapahtui kolmannen rivin alussa(kolmannella viikolla siis). Otin pillerin vasta seuraavana iltana, jolloin senkin päivän pilleri oli suunnilleen 5 tuntia myöhässä. Luin pakkausselosteen jossa neuvottiin jättämään lumetibletit pois, ja niin teinkin. Tämän pitäisi säilyttää ehkäisyteho. Nyt olen kuitenkin ruvennut miettimään että mitä jos kuitenkin olen raskaana? Valkovuotoni on muuttunut kermanväriseksi, vähän punertavaksikin. Minulla on alavatsankipuja ja välillä voinm yös pahoin. Luin netistä(netistähän ei saisi periaatteessa lukea tämmöisiä haha), niin nämä olisi juuri alkuraskauden oireita... Auttakaa minua! Tyhjennysvuotoon on siis vielä rilu 2 viikkoa aikaa, unohduksesta on siis jo yli kuukausi. Koska nyt olen syönyt 2 laattaa putkeen niin menkat jäi välistä pois.

Kommentit (6)

123445

Käy ihmeessä lääkärissä, kun kyselet netissä tai näissä keskustelu palstoilla niin ei kukaan voi mitenkään tietää että olet paksuna vai et. Saat todennäköisesti epämääräisiä vastauksia ainoastaan. Joten nyt tyttö soitat vaikka terveysasemalle, ja varaat ajan, he auttavat sinua paremmin kuin kukaan.

thopisk

Olen itse joskus syönyt nuorena kaks liuskaa putkeen ja se aiheutti järkyttävän huonoa oloa. Sitten päälle parikymppisenä söin säännöllisesti kaks liuskaa putkeen, oireita ei tullut. Pahoinvointi ja erilainen vuoto voi raskauden lisäksi johtua siitäkin että hormoneiden syönnissä on tullut muutos. Komppaan kyllä edellistä siinä että täällä ei kukaan voi tietää oletko raskaana vai et. Raskaana voi olla aina kun on sukupuoliyhteydessä ollut...

minnapa

Sitä vähån punertavaa vuotoa kutsutaan kuukautisvuodoksi. Yleensä jos syö pari pilleriliuskaa putkeen tai kåyttää kaksi rengasta putkeen, niin se ei välttämättä jätå kuukautisia väliin. Vuoto on vain pienempää tai "tiputteoevaa".

Pöh

Abragadabpra, et ole raskaana. Se huono vointi on vaan korvien välissä, koska pelkäät olevasi raskaana ja silloin näkee ja luulee olemattomia.

tiinu

Ja jos alat miettiä liikaa oletko raskaana vai ei, niin kuukautiset jää jo sen takia pois. Eli turha miettiä asiaa! tai sitten käyt terveydenhoitajalla jos hirveästi mietityttää! 

Itselläni nimittäin käynyt näin pari kertaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat