Surffaamassa!

Kommentit (4)

Ronja

Oijoi, toivottavasti miehen kivut hellittivät eivätkä jääneet pitkäksi aikaa vaivaamaan :(.

Oli kiva kuulla surffauskokemuksiasi, koska itse haikailen joskus kokeilevani, mutta vielä en ole uskaltautunut. Se näyttää niin helpolta (kun joku osaa) mutta kaikki aina sanoo sen olevan tosi vaikeeta.

Sanna-smag

Tupla-peukut ja tykkäykset tällä postaukselle!!! Siis surffauksen osalta! Tosi aaauts taas noiden haavereiden osalta. Pikaisia parantumisia molemmille. Muistan hyvin mun oman ekan surffikokemuksen juurikin tuolta päin (ja miten musta tuntuu että meidän Cali ystävä vei meidät samaan legendaariseen deliin aamupalalle, tai siis take-awaylle, ihan mahtavaa!). Mutta tosiaan lautaa tuli päähän kokeillessa... Auts! Hurjan vaikee laji, mutta niin mahtava sellainen -ketkä sen taitaa! KIITOS tästä piristävästä postauksesta...jään tänne haaveilemaan seuraavista aalloista...Balilla ;)))

Klara

Oon vähän kade, kun pääset tosta noin vaan halutessasi opettelemaan surffausta. Mun mies surffaam myös, ja minäkin tavallaan, jos totaalinenrakastuminen surffaamiseen ja aalloissa pärskiminen ja ajoittainen pystyssä pysyminenkin lasketaan harrastamiseksi. :D Eli opetteluvaiheessa olen vielä itsekin. Me asutaan vielä toistaiseksi Suomessa, niin nuo opettelukerrat jää reissuille. Olis kiva kuulla lisää, jos vielä surffaamaan menet. :)

http://itssowildatheart.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat