HIUSTEN VÄRJÄÄMISESTÄ! APUA

krista

Elikkäs nykyinen värini on musta ja olen nyt harkinnut tässä synttäreiden kunniaksi värjääväni latvani blondeiksi tai sieltä alta. Eli aluksi vissiin pitäisi kampaajalla ottaa värinpoisto latvoista ja siihen blondi väri päälle? Mutta entäs sitten jos tulee keltaiset/oranssit hiukset? Mitä pitäisi tehdä vai teenkö mitään? Oma luonnollinen värini on vaalean ruskea. 

Kommentit (7)

-Nan-
krista

Elikkäs nykyinen värini on musta ja olen nyt harkinnut tässä synttäreiden kunniaksi värjääväni latvani blondeiksi tai sieltä alta. Eli aluksi vissiin pitäisi kampaajalla ottaa värinpoisto latvoista ja siihen blondi väri päälle? Mutta entäs sitten jos tulee keltaiset/oranssit hiukset? Mitä pitäisi tehdä vai teenkö mitään? Oma luonnollinen värini on vaalean ruskea. 

-Nan-

Hupsista, tuli vahingossa kopsattua jotenkin toi sun aloitus :D Mutta siis jos hiuksesi on värjätty mustaksi niin ne tosiaan vaatii värinpoiston ja luultavasti useitakin, ja siihen lisäksi vielä joku sävyte tai muu kylmiä pigmenttejä sisältävä tökötti joka taittaa sitä oranssisuutta/kellertävyyttä. Eli riippuu miten vaaleaa ajattelit että miten käy!

Mutta värinpoistoilla siis pitää ensin saavuttaa se haluttu vaaleus jonka jälkeen vasta saa taitettua sitä sävyä haluttuun suuntaan.

krista

jep mutta noi kampaamo reissut ei vaan ole kauheen halpoja :/ ehkä jätän tämän asian vaan tähän ja jätän hiukseni mustaksi, jotka ovat mielestäni kauhean tylsät. 

Raitoja

Ootko miettiny, että kävisit kampaajalla laitattamassa eri ruskean sävyisiä raitoja siihen päähän tuomaan lisää ilmettä ja eloa. Ei oo pakko blondata, että näyttäis eriltä... Tai jos oot räväkämpi tyyppi niin päräytä kampaajalla siihen tukkaan joku neonpinkki leveä raita.

minnapa

Värinpoistoainetta saa myös kaupoista, hinta vähän yli 10 euroa. Sen jälkeen mieleinen blondiväri päähån. Jos tulos tuntuu  liian keltaiselta, niin hopeashampoo taittaa keltaisuutta pois. Tämän jälkeen kannattaa hetki odotella ennen kuin uudestaan blondaa, jos tekee värinpoiston ja blondauksen.

-titi

"Jos tulos tuntuu  liian keltaiselta, niin hopeashampoo taittaa keltaisuutta pois" Kyllä hopea shampoo auttaa mutta laittaa hiukset hopeenpäin ja jos liiaksi käytät niin liilaksi. Itse olen työstennellyt nyt kuusi vuotta kampaamo alalla. Jos keltaisuus häiritsee niin kampaamoliikkeissä yleensä lähellä hopea shampootta on blondi shamppoo. Se vie keltaisuuden pois ja tekee hiuksistasi blondit. Liiaksi käytettynä väri ei taitu niinkuin hopea shamppoossa, se vain tekee hiuksistasi puhtaan vaaleat. Itse värjäsin hiukseni vaaleiksi yhdellä värin poistolla, kahdella vaalealla värillä ja blondi shamppoolla. Muista myös jos teet usean värin poiston niin pitää välipäiviä hiustenvärjäyksestä:) tsemppiä!!

krista

Kiitos kaikille hyvistä neuvoista! Toinen vaihtoehtoni olisi että tekisin saman jutun mutta laittaisin punaista väriä latvoihin mutta ongelmana on se että punainen väri kuluu pois helposti ? Kaverini äiti, joka on entinen kampaaja tekisi minulle tämän urakan siinä säästäisi paljon rahaa.. saisin koko hoidon varmaan 30e :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat