Milloin on soveliasta jatkaa eteenpäin uuteen suhteeseen?

oulun noita

Tähän ei tietenkää ole mitään universaalia, sitä ainutta oikeaa vastausta, koska jokainen suhde ja ihminen on yksilönsä, mutta halusin mielipiteitä asiasta.

- Oletko itse eronnut ja löytänyt saman tien uuden? Oliko tämä hyvä ratkaisu?

- Mitä mieltä olet uuden suhteen aloittamisesta suoraan edellisen päätyttyä, ettet periaattessa sinkku ehtinyt ollakkaan? Voiko ne tunteet olla aitoja vai pelkästään yksinäisyyden pelkoa?

Olen itse tämmöisessä tilanteessa enkä tiedä miten päin olla. Tapasin mukavan miehen vähän jo ennenkuin lopullinen eropäätös oltiin nykyisen kanssa tehty. Eroa olimme tehneet kyllä tämän viimeisen vuoden näistä reilusta kolmesta, minä ehkä äänekkäämin ja näkyvemmin kuin avomies. Se viimeinen askel jäi vain aina tekemättä.

Tämä uusi mies laitto viestiä ensimmäisen tapaamisen jälkeen, että on halukas tapaaman uudestaan kunhan suhdekuvioni on selvät. No jätin asian, kunnes löysin unelmayksiön mikä oli se viimeinen varmistus itselleni, että ero on oikea ratkaisu. Avomiehen kanssa oltiin asiasta jo puhuttu, mutta itsekkin luulin, että eroprosessi on vielä pitkässä kuusessa.

Uuden vuokrasopimuksen kirjoittamisen jälkeen olin yhteydessä tähän tapaamaani mieheen ja viestäjä on nyt lähetelty paljon ja tapasimmekin vasta, vaikka alunperin sovimme, että odotamme siihen asti, että olen muuttanut. Malttamattomuus..

Kiinnostus vaikuttaa vahvasti molemminpuoliselta, mutta olen ihan ahdistunut, kun en viitsi kertoa hänestä kellekkään, koska en halua niitä negatiivisia mielipiteitä "Onkohan tuo järkevää näin aikasin, ei siitä tule kuin laastari" tai vähän syyttävästikin "Mää en kyllä pystyis noin nopeesti"
En minäkään tätä suunnitellut! En yleensä välitä mitä muut ajattelee tekemisisitäni, mutta tällä hetkellä nuo kommentit läheisiltä pilaisi tämän hienon fiilikseni.

Tietenkin tämä on vasta tapailua, mutta näistä uusista ihmisistähän sitä aina innolla kerrotaan heti ystäville ja nyt pää räjähtää, kun kaikki pitäisi pitää sisällä.
Rehellisesti sanottuna pelkään kyllä itsekkin vähän, että satutan tuota miestä, etten olekkaan vielä valmis, vaikka nyt se hyvältä tuntuukin. En vain pysty jättää tätä kokeilematta, se kaduttaisi kuitenkin enempi, koska mies on aivan mahtava.

Kommentit (1)

Vierailija

Puhu miehelle, että haluat edetä hitaasti, koska et ole varma tunteistasi. Kaverini on juuri eronnut lopullisesti ex-avomiehestään. He erosivat joskus kesällä, vähän epävirallisesti ja loppukesästä kaverini tutustui uuten mieheen. Ennen kuin lopullinen ero oli selvä, hänestä tuntui että hän petti entistään. Nyt hän painii samojen kysymysten kanssa kuin sinä. Muista, ei mitään kiirettä! Toivottavasti saat tehtyä oikeita päätöksiä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat