Yökylään - liian aikaista?

Lilija

Eli ei olla seurusteltu poikaystävän kanssa ku vasta pari viikkoa. Ollaan kyl tapailtu jo heinäkuusta asti. Viime kerralla ku nähtiin ni poikkis sit ehdotti vähän varovasti, et mitä jos hän joskus jäisi yöks. Mietin, että onkohan se vähän liian aikaista, mut nyt oon taas alkanu miettii, et mikäs nyt sit siinä. Mitä mietitte - onko liian aikaista? Ittelläni siis on vahvat kristilliset arvot, että seksiin asti en halua vielä mennä. Mitä kaikkee me sit voitais tehä? Pelottaa vaan vähän et mihin se nyt sit tulee johtaa, ku nautin ihan hirveesti jo hänen kosketuksesta ja oon aina ihan kosteena ku kaikki tuntuu niin hyvältä.

Kommentit (3)

Nopa

Ei ole liian aikaista. Minäkin olin seurustellut poikaystäväni kanssa vasta pari viikkoa ja jäin silloin jo yökylään. Mutta muista, että yökyläilyn ei tarvitse johtaa muuhun kuin nukkumiseen. :)

hngh

Ekaa kertaa, kun nähtiin ihastuksen kanssa kahdestaan jätkä jäi yöksi :). Tuosta kerrasta on melkeinpä kuukausi aikaa, kolmesti ollaan nukuttu yötä vierekkäin eikä edelleenkään seurustella. Eikä olla pantukkaa! :D

Mutta, kukin tyylillään. Jollekin puoli vuottakin voi olla "liian aikaista"...

Karoliina

Ei ole liina aikaista. Ei sitä seksiä ole pakko harrastaa kerran et halua. En mekään aina jos oon poikaystävän luona yötä, niin harrasteta seksiä, vaikka ollaan oltu yhessä jo yli 3 vuotta. Voitte vaikka kattoo leffaa/muuten vaan telkkaria ja laittaa jotain hyvää ruokaa yhessä. Käykää myös vaikka iltakävelyllä tai pelatkaa jotain lautapeliä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat