yaz e-pillerit

hohoh

Aloitan syömään Yaz e-pillereitä ja mietin nyt niitä taukoja. Elikkä näissä pillereissähän on tauko niiden 4 valkoisen pillerin aikana. Mutta sanotaan, että 3 liuskaa olisi se suositeltava määrä mikä syödään enintään, joten pitääkö 3kk  (eli 3 liuskan) jälkeen pitää jokin tauko ilman pillereitä vai häh ? 

Kommentit (4)

eve

"Menkat" alkaa niiden neljän lumepillerin aikana, useimmiten toisena päivänä ja jatkuu n.5 päivää, riippuen henkilöstä. Ei tarvitse pitää mitään taukoja, koska levyssä on ne lumepillerit, mitkä eivät sisällä mitään eli niiden aikana on tauko hormonipitoisista pillereistä. Jos haluat siirtää menkkoja, niin jätät ne valkoiset syömättä ja aloitat syömään niitä hormonipitoisia uudesta liuskasta ja näin siis voit tehdä kolmen liuskan ajan, jonka jälkeen on PAKKO syödä ne valkoiset lumepillerit viimeisestä liuskastasi. Sitten aloitat taas lumepillereiden loputtua uuden liuskan.

Toivottavasti auttoi edes jotenkin!

pyhpah
hohoh

Aloitan syömään Yaz e-pillereitä ja mietin nyt niitä taukoja. Elikkä näissä pillereissähän on tauko niiden 4 valkoisen pillerin aikana. Mutta sanotaan, että 3 liuskaa olisi se suositeltava määrä mikä syödään enintään, joten pitääkö 3kk  (eli 3 liuskan) jälkeen pitää jokin tauko ilman pillereitä vai häh ? 

niin että kolmet kuukautiset saat jättää pitämättä enintään yhtäjaksoisesti. tai suositeltavaa.

nenannoj

Ite oon syönyt kyseisiä pillereitä jo viime vuoden marraskuusta enkä ole minkäänlaista taukoa pitänyt. Sellaista ei ole minulle edes suositeltu ! Mutta joo, ei niistä tähän mennessä vielä ole mitään ongelmiakaan ilmennyt kun en sellaista taukoa ole pitänyt

nenannoj
nenannoj

Ite oon syönyt kyseisiä pillereitä jo viime vuoden marraskuusta enkä ole minkäänlaista taukoa pitänyt. Sellaista ei ole minulle edes suositeltu ! Mutta joo, ei niistä tähän mennessä vielä ole mitään ongelmiakaan ilmennyt kun en sellaista taukoa ole pitänyt

tarkoitan siis etten ole pitänyt taukoa pillereistä. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat