mitä eksä haluaa?

Vierailija

Siis erosin poikaystävästäni n. 4kk sitten, takana kolmen vuoden suhde.

Minä jätin hänet koska suhde vain tuntui kuolevan.. no nyt olen tulllut katuman päälle ja haluaisin vielä palata. Meillä on erittäin hyvät välit ja olemme nähneetkin kerran kahdestaan monta tuntia, ja kyllä silloin ainakin kemiat pelasivat taas erittäin hyvin yhteen.

Mutta eksäni sanoi että hän ei ole valmis enää yrittämään, mutta silti on minuun yhteydessä lähes kokoajan ? baareissa saatamme olla yhdessä, fbssä hän alkaa aina juttelemaan, vaikka tietää että haluaisin enemmän kuin hän?

onko tämä jotain kostonpoikasta, sellaista kiusaamista vai mietttiiköhän hän että jos kuitenkin tuntisi minua kohtaan jotain?

Olisi kiva jos jollain olisi samanlaisia kokemuksia ja osaisi sanoa mitä tehdä..

Kommentit (3)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Mulle tulee ekana mieleen, että vaikka olette eronneet, hän haluaa kuitenkin olla ystäviä ja viettää aikaa kanssasi. Mielestäni se on ihan normaalia, jos kerran on hyvissä väleissä erottu.

mira_

komppaaan edellistä:) itsekkin eron jälkeen ihmettelin pitkään samaa, kunnes lopulta kysyin vaan ihan suoraan, ja hän kertoi haluavansa pitää minut ystävänään, sillä olimme kuitenkin läheisiä:))nykyään hän on yksi parhaita ystäviäni, enkä edes voisi kuvitellakkaan seurustelevani uudelleen hänen kanssaan:)

mutta saattaahan olla että häntä on alkanut kaduttaa eronne, eli siis suosittelen kysymään, jos ei nyt ihan suoraan töksäyttämällä niin jotenkin hienovaraisesti, esimerkkiä en osaa antaa, sillä olen itse niin suorasanainen ihminen, etten turhia ala kierrellä:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat