Yazz E-pillerit juuri aloittanut.

Robisss-

Hei, aloitin yazz merkkiset e-pillerit noin. 2 kk sitten. Aloitin pillerit kuukautisten ensimmäisenä päivänä. Harrastin seksiä ilman kondomia näitten e-pillereiden käytön aloituksesta noin. 15 päivän päästä. Kierron puolivälissä tuli jotain välivuotoa tms pari päivää. Kuukautiset alkoivat normaalisti lumepillereiden aikana. Ja loppui ku alotin taas ottaa niit punasia (vaikuttavia pillereitä). En oo nyt harrastanut seksiä, mutta kierron välissä tuli taas pari pv välivuotoa.. Ja nyt alotin pari pv sit lumepillerit eikä menkkoja oo tullu viel.. Viel muutama lumepilleri jäljellä, ja sit taas punasiin. Missä menkat on? Kuinka kauan kestää, että keho rupeisi toimimaan näiden e-pillereiden aikana? Mulla alkaa nyt parin päivän päästä kolmas vika 'kokeilu pakkaus' minkä sain lääkäriltä ilmatteeks. Sit pitäs mennä vissii hakee resepti, et saan mennä apteekkii ostaa ja varmaa kertoa, et miten menny näitt pillereiden kans. Pitäiskö vaihtaa merkkiä sit, vai vielä jatkaa näiden kans.? Pelottais vähä vaihtaa merkkii, ku näist ei oo tullu mitää ärsyttäviä oireita. Kuten finnejä, pääkipua tms.. Ainoo vaa toi välivuotoa ja missä nyt menkat viipyy.. 

Kommentit (1)

autoinkuntiesin

Mulla nuo, tai se on Yaz oikeesti, ja siis eihän ne menkat ala heti kun alat syödä niitä lumepillereitä, koska ne nimenomaan on lumetta eli ei vaikuta mitenkään, eli menkat tulee sitten kun niiden punasten vaikutus loppuu siinä lumejakson aikana. Mulla alkaa vuoto vasta vikaa lumepilleriä seuraavana päivänä, jolloin siis jo otan punaisen tabun, eikä se vuoto heti lopu kun alan niitä syödä, vaan jatkuu viitisen päivää eli ihan kun normaalisti menkat ois. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat