Uusia ystäviä pk-seudulta?! =)

Rice90

Heippa kaikki ! Löytyisikö ketään, joka olisi vailla oikeita ystäviä?

Olen pian 22-vuotias tyttö Vantaalta. Olen kaupassa töissä, ja toivon aloittavani keväällä yliopistopänttäämisen. Minulla on nyt sellainen tilanne, että kavereita ei ole rehellisesti sanottuna ollenkaan. o_O Kaikki vuodet on ollut vain ns. pinnallisia kaverisuhteita, ja nekin hävisivät pian lukiosta valmistumisen jälkeen. Onko muita, joilla on vaikeuksia saada kestäviä ystävyyssuhteita?

Olen kuitenkin ihan normaali nainen. Luonteeltani olen sosiaalinen, alussa hieman ujo, kiltti, lapsekas, rehellinen ja avaramielinen ihminen. Pitää myös hieman varoittaa, että saatan olla myös aika suorasanainen ja minulla on hieman sarkastinen huumori, mutta en tarkoita kenellekään pahaa. =3 Saatan myös lämmetä aika hitaasti, ja olla hieman tylsäkin? Tälläiseksi sitä vaan ollaan synnytty, valitettavasti. :D

Harrastan lukemista, nukkumista, japanilaisen musiikin kuuntelua, shoppailua, mangaa, animea, kirpputoreja ja kävelyä. Pelaaminen on myös joskus aika jees. :)

Olisi kiva löytää joku, jonka kanssa mennä kahville, museoihin, shoppailemaan, reissulle, baariin, kirjastoon .. ihan minne vaan! Tykkään hullutella, mutta olen myös koti-ihminen. =)

Jos jotakuta kiinnostaa saada tälläinen aito ja uskollinen ystävä, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä (polexia90@gmail.com)! Ja älkää loukkaantuko jos kirjoitan liian innokkaasti/suorasukaisesti. Voit olla oma itsesi, mitään vaatimuksia ei ole.

Hyvää syksyä kaikille. =)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat