Ihastunus parhaaseen ystävään!

Vierailija

Hei minulla on todella läheinen ystävä jonka kanssa teemme kaikkea yhdessä. Olemme molemmat naispuolisija. Minulla on poikaystävä, mutta olen huomannu, että vietän mieluummin aikaa ystäväni, kuin poikaystäväni kanssa. Olen aivan selvästi ihastunut häneen, enkä vain vähääkään. Haluaisin kertoa tunteistani hänelle, mutta en uskalla, miten minun pitäisi toimia?

Kommentit (4)

Vierailija

Moi! voin yrittää auttaa vaikka en tiijä onko musta hirveetä apua! mutta onko tää sun ystävä kiinnostunu miehistä vaiko naisista? Jos miehistä, tai jos sillä jopa on poikaystävä niin vaikka kylmältä saattaakin kuullostaa, niin mikäli haluat olla hänen ystävänsä ja se merkitsee sulle paljon, niin kehottaisin tukahduttamaan tunteet ihan vaan sen takia, että saisit paremman lopputuloksen ja ystävyytenne säilyisi, nimittäin järkytys saattaisi olla suuri(vaikka en ystävääsi tunnekaan), eli siis olettaisin että mikäli hän on hetero, saattaisi uutinen tulla yllätyksenä. Mutta, mikäli oot valmis ottaa riskin ystävyytenne suhteen joko kaikki tai ei mitään- tyylillä, niin silloin anna mennä vaan:) Mieti kuitenkin mikä itsestäs tuntuu parhaalta, ja mitä kaikkea oot valmis laittaa pelii mukaan! :) MUTTA jos hänkin on kiinnostunut naisista, niin siinä tapauksessa kerro ihmeessä tunteistas!

toivottavasti auttoi, ja olis kiva kuulla miten oot päättäny tehä ja lopputulos :-)

100%hetero

Mulla on kai saman tyyppinen ongelma. Olen suorastaan rakastunut naiseen, joka ilmeisesti pitääkin naisista tai ainakin näin luulen. En tiiä mitenkä suhtautua tälläiseen tilanteeseen.. ja mikä tässä on oudointa, tämäkään ei ollut ensimmäinen kerta ku ihastun "bi-naiseen"... Tällä hetkellä ainoa ratkaisu tuntuu olevan se, että muutan ulkomaille joksikin aikaa, muuten hajoan tänne lopullisesti. Ja jos se sitten olisikin hetero ja tunteet olisivat molemminpuoliset minua kohtaan, niin en tiedä mitä sittenkään tapahtuisi :o Hullu maailma.

Shattered Glass

Mikäli ystäväsi on hetero, en missään nimessä suosittele kertomaan hänelle. Vaikka ihastuminen onkin imartelevaa, se saattaa pahimmillaan pilata ystävyytenne. Uutinen tulisi sitä paitsi luultavasti shokkina, jos sinulla on poikaystäväkin.

Minnapa

Riippuu tosiaan henkilöstä, seksuaalisesta suuntautumisesta ja tilanteesta. Itse olen ollut vähän samanlaisessa tilanteessa, paitsi että minä olin se joka seurusteli ja jolle kaveri kertoi, että hän on ihastunut minuun. 

Minulle selvisi vuosia jälkikäteen, että tyttö, johon olin ihastunut, tunsi samoin minua kohtaan. Olemme tosi hyviä ystäviä, nautimme toistemme seurasta ja joskus tunsin kuinka välillämme säkenöi. Mutta kumpikaan ei tunnustanut ihastustaan, osittain koska haluttiin eri asioita. Pikkuhiljaa ajattelin antaa niiden tunteiden olla, ja sitten tulikin poika, joka vei jalat alta.

Tämä kaverini kuitenkin oli edelleen ihastunut minuun, ja ei sitten enää jossain vaiheessa jaksanut piilottaa tunteitaan ja tunnusti. Vaikka olin ihastunut häneen vuosia sitten, niin se tunnustus edelleen vaikutti minuun, ja kävimme asiaa useaan otteeseen läpi. Jälkeenpäin on turha jossitella, mutta jos olisimme silloin jo tunnustaneet, asiat voisi olla toisin. Väleihimme tämä asia ei ole vaikuttanut, vaan olemme edelleen samanlaisia kavereita kuin tunnustusta ennen, ja seurustelen edelleen saman pojan kanssa.

Eli suosittelen, että jos et välitä poikaystävästäsi, niin mieti, olisiko fiksuinta erota. Ja sitten kertoa tällä ystävälle tunteistasi, ja katsoa että miten käy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat