Poikaystävä arvostelee työtäni

Sirppu

Ongelma on, että ärsyynnyn siitä, kun poikaystäväni sanoo mitä minun pitää tehdä töissä! Ja haukkuu työpaikkaa koko ajan vanhanaikaiseksi, en tiedä mistä tämä kumpuaa, mutta mielestäni ei ole siihen mitään aihetta. Tyätehtävät antaa esimies eikä poikaystävä, Silti saan kuulla lähes päivittäin, kuinka jos teen liikaaa työtä samalle päivälle, saan sitä enemmän, vaikka minulle on sovittu tietty määrä työtä. Lisäksi kuulen jatkuvasti puhetta, kuinka minun on mentävä työpaikalleni koska minulla on työsopimus. Koen tämän alistavana , koska itsestään selvä asia. Lisäksi töistä tullessani saan tehdä kaikki kotitytöät itse kaupasta käynnistä lähtien.Miehen syy on, että hän on ollu töissä, ettei pysty?!  Pelkään , että tämä pilaa parisuhteen, en ymmärrä miksi mies ei voi tajuta , että puheillaan hän tuottaa pelkkää pahaa olo suhteelle. Itse olen valinnut hyväpalkkaisen ja mukavan työni, niin en ymmärrä tuollaista puhetta. kuinka paskaa tämä hänen mielestään on.

Kommentit (2)

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Oletan, että olet ns. normaalissa työssä, et siis mikään strippari. Mielestäni miehesi käytös on hyvin omituista, hän vaikuttaa epäkypsältä käskiessään sinun tehdä kaikki kotityöt ja kommentoidessaan työstätäsi. Ei ole reilua, että hän puuttuu sinun asioihisi, varsinkin jos työsi eivät vaikuta suhteeseenne. Sanoisin, että keskustele miehesi kanssa tästä ja komenna hänet kauppaan työpäivän jälkeen ;)

Sirppu

Kyllä, työhäni kuuluu paljon asiakaspalvelua, ja mieheni ei siedä sellaista työtä. Siksi kuulen usein, että kuinka hän ei pystyisi sellaista tekemään. Se on ikävää, koska eihän hänen tarvitse, en vain jaksaisi kuunnella tuota koko ajan. Ei ole mukavaa, että työtäni vähätellään, josta minä saan kuitenkin palkan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat