vinkkejä liian kivuliaiden asioiden harrastamisen jälkeisiin nännivaivoihin???

suklaanougat

Jooh, tämä voi kuulostaa tperältä, mutta pidimme kivaa kaverini (miespuolisen) kanssa. Hän veti minua nännistä ja pyöritteli sitä ja puristeli aika kovasti. Pidän siitä yleensä, ja se tuntui hyvältä, mutta nyt myöhemmin nänni on ollut ihan kamalan kipeänä ja kosketusarkana ja siihen sattuu ihan mielettömän kovasti, eikä tunnu yhtään mukavalta. en itseasiassa pysty keskittymään mihinkään kovan kivun takia. 

onko muilla kokemuksia samasta tilanteesta, vinkkejä, miten kipua voisi lievittää/hoitaa ilman lääkkeitä? en usko että voiteetkaan auttavat kun kipu on nännin sisällä. 

Olen myös kuullut, että nänni voi liian rajuissa otteissa irrota, mietin että ovatkohan jotkut sisäiset vauriot kohdallani mahdollisia, ja tietääkö joku ovatko sellaiset vaarallisia (tulehtumisenriskejä? tulevaisuuden nautintoon vaikuttavia asioita?) 

ei muuta..

Kommentit (1)

Vierailija

Itsellä ei ole ikinä suurempia kipuja nänneissä pitkään ollut vaikka olisi nipistimiä tai muuta vastaavaa harrastettu. Varsinkin alussa tosin nännit olivat todella kosketusherkät sen jälkeen ja tuntui kuin olisivat olleet kovina aivan tavallisestikin. Itse en kuitenkaan ole koskaan kuullut tuosta nännien irtilähtemisestä.
Kerran uusien kovempien nipistimien jälkeen mietin kyllä hetken tuota että sielä olisi jotakin rikki..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat