Huomaako mies neitsyyden?

Vierailija

Eli kysymys kuuluu huomaako mies neitsyyden jos harrastaaa seksiä ensimmäistä kertaa? 

Kommentit (6)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Mielestäni tämä(kin) riippuu ihan miehestä, mutta olen siinä käsityksessä, että huomaa.. Ainakin oma poikikseni huomasi. Mutta ole huoleti; ei tarvitse olla nolona tai häpeissään, jos mies huomaa sen. :)

nainen

Kunhan vaan luotat itseesi, omaan kroppaasi ja olet itsevarma niin ei sitä luultavasti huomaa! Eikä siinä mitään pahaa olisi vaikka huomaisikin. :)

--

Ensimmäisellä kerralla voi tulla verta, ei välttämättä kaikilla mutta siihen on syytä varautua. Itsellä sitä tuli todella paljon, eli asiaa ei voinut olla huomaamatta... Mutta hei, eka kerta se on jokaisella, eiköhän mieskin tämän ymmärrä :)

ruuudolf

Miehet nimenomaan pitävät neitsyiden naimisesta. Jos immenkalvosi ei ole puhjennut, niin voi tulla verta. Ja kyllä sen mahdollisesti huomaa sun olemuksesta jos oot ihan kujalla, mutta ei se haittaa ollenkaan! Tärkeintä on, että oikeasti haluat seksiä, etkä tee mitään vastentahtoisesti. Jos olet valmis siihen, niin sitten rohkeasti vaan kokeilemaan.

Lenune

Eiköhän se kannattaisi ihan itse kertoa etukäteen miehelle, niin tietäisi olla varovainen... Ei siinä mitään hävettävää ole ja kyllä ne miehet loppupeleissä arvostaa sitä neitsyytensä säilyttänyttä likkaa enemmän ku koko kylän polkupyörää.

Vaimomatsku ja panomatsku ku on eriasioita ;P

Vierailija

Ei välttämättä. Omalla kohalla en sanonu mitään, mutta aika varmasti huomas sen, ainaki ittestäni tuntuu siltä. Ei kyllä sanonu mittää, mutta eipä sillä ollu väliä ainaka minulle vaikka huomasiki sen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat