Pitäisikö huolestua suhteestamme?

memmu

Tällä viikolla sain tietää että mieheni pitää hänen koulussaan olevaa muutamaa naista kauniina ja "hottiksinna", kun kysyin asiasta niin hän myönsi asian mutta kierteli paljastamasta heidän nimiään joka sai minut epäileväiseksi koska hän sanoi etten tunne heitä vaikka myöhemmin myönsi että ei se ihan niin ollut koska tiesin varsin hyvin nämä kyseiset kaunottaret.

Sen jälkeen sanoin ettei toinen heistä ollut mielestäni edes erityisen kaunis ja mieheni rupesi jankuttamaan vastaan ja näyttämään facebookista kyseisen naisen kuvia. Ja hänellä on kuulemma paras naismaku.

MUtta asian ydin on että pitäisikö minun huolestua siitä että mieheni katselee oman koululaisia naisia? ja pitää heitä kuumina?

Lisäksi haluaisin tietää oliko mahdollista että nais makuaan puolustelemalla hän ei tietoisesti tehnyt minua olemattomaksi?

Itsetuntoni on todella laskenut tuon tapauksen jälkeen varsinkin kun tiedän poikaystäväni näkevän näitä naisia joka päivä ja puhuvan heidän kanssaan, olin omasta mielestäni ennen kaunis ja hyvä rakenteinen mutta en ole varma enää olenko sittenkään tarpeeksi hyvä.

Mieheni sanoo myös että olen kaunein ja ihanin yms, mutta voivatko ne olla vain sana helinää. Mieheni myös usein valittaa että arvostelen/valitan/suutun turhan usein ja hääppöisin perustein joten miten voisin vähentää myös näitä piirteitä käyttäytymisessäni?

Kommentit (2)

janzuuh
memmu

Tällä viikolla sain tietää että mieheni pitää hänen koulussaan olevaa muutamaa naista kauniina ja "hottiksinna", kun kysyin asiasta niin hän myönsi asian mutta kierteli paljastamasta heidän nimiään joka sai minut epäileväiseksi koska hän sanoi etten tunne heitä vaikka myöhemmin myönsi että ei se ihan niin ollut koska tiesin varsin hyvin nämä kyseiset kaunottaret.

Sen jälkeen sanoin ettei toinen heistä ollut mielestäni edes erityisen kaunis ja mieheni rupesi jankuttamaan vastaan ja näyttämään facebookista kyseisen naisen kuvia. Ja hänellä on kuulemma paras naismaku.

MUtta asian ydin on että pitäisikö minun huolestua siitä että mieheni katselee oman koululaisia naisia? ja pitää heitä kuumina?

Lisäksi haluaisin tietää oliko mahdollista että nais makuaan puolustelemalla hän ei tietoisesti tehnyt minua olemattomaksi?

Itsetuntoni on todella laskenut tuon tapauksen jälkeen varsinkin kun tiedän poikaystäväni näkevän näitä naisia joka päivä ja puhuvan heidän kanssaan, olin omasta mielestäni ennen kaunis ja hyvä rakenteinen mutta en ole varma enää olenko sittenkään tarpeeksi hyvä.

Mieheni sanoo myös että olen kaunein ja ihanin yms, mutta voivatko ne olla vain sana helinää. Mieheni myös usein valittaa että arvostelen/valitan/suutun turhan usein ja hääppöisin perustein joten miten voisin vähentää myös näitä piirteitä käyttäytymisessäni?

Mielestäni on ok jos poikaystäväni sanoo toisia naisia kauniiksi, mutta kohtuuden rajoissa. Mutta jos miehesi unohtaa sinut ja kehuu vain näitä kyseisiä naisia, olisi ehkä aihetta keskustella asiasta miehesi kanssa. Ei tulisi ainakaan väärinkäsityksiä jos puhuisit hänen kanssaan tästä suoraa ja kerrot miltä sinusta tuntuu. (: toivottavasti mielipiteestäni oli edes vvähän apua :D

Lenune

Ite oon sitä mieltä, että jos on suhteessa ni ei tarvii muita alkaa kehumaan. Kyllä jokainen varlmasti jonkin verran katsoo muitakin kuin omaa kumppania, mutta ei sitä helvetti sentään tarvii ääneen sanoa, jos nyt joku sattuukin hyvännäköinen olemaan. Sitä ei varsinkaan sanota sillee "kauniille" ihmiselle, muttei myöskään omalle kumppanille. Kokeilepa ite sanoa miehellesi kadulla, kun joku mielestäsi komea tulee vastaan, että "onpas kuuma pakkaus" ja kato mitä miehes siitä tykkää. 

Omakin poikaystäväni on vähän tuollainen, ettei aina tajua mistä suutun ja pari kertaa sanonutkin "mä en tajua mistä sä taas suutuit, ei tommosesta voi suuttua"... mut ite oon sitä mieltä, ettei suhteessa saisi ikinä sanoa toiselle "et sä voi tuntea noin, sun tunteet on väärin." Koska ei kenenkään tunteet ole väärin, koska ei niille oikein voi mitään. Mut keskustelua keskustelua. Sillä ne asiat ratkee jos on ratketakseen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat