Parisuhteen paikalleen juuttumine, mikä avuksi?

sirkku

Minun parisuhteessani on ongelmana kun tuo mies jotenkin jumittuu pelaamaan ja vikonloputkin menevät hänen pelaamistaan katsellessa. Seksi elämä on hycin vaihtelevaa mutta eihän nyt sekään käy ainoaksi yhteiseksi puuhaksi, Olemme olleet melkein vuoden yhdessä ja muutaman kuukauden yhtdessä asumassa.

Miten saisin arki elämämme lisää eloa niin että se ei olisi sitä samaa tietokoneen töllöttämistä päivästä toiseen? Olen yrittänyt saada miestäni lenkille ja harrastamaan taistelu lajia mutta hän ei pidä kummastakaan ideasta. suhteemme alkupuolella katsoimme ja vuokrasimme viikonloppuisin elokuvia mutta nykyään hän ei halua sitäkään.

Olemme puhuneet tästä asiasta useasti ja hän sanoo että minun pitäisi keksiä tekemistä koska hänellä on huono mielikuvitus, mutta mikä neuvoksi jos mikään ehdottamani ei kelpaa eikä meillä ole varaa mennä isompiin kaupunkeihin käymään esin elokuvissa tai kunnon ravintolassa. Mieheni ei myöskään ole erityisen puhelias joten minä lähinnä hoidan suurimman osan siitä ja hän sanoo aina välillä vähän jotain mutta jutun aiheetkin loppujen lopuksi tuppaavat loppumaan..

Olisiko teillä ehdotuksia miten piristää ja elävöittää suhdettamme ja saada sitä läheisyyden ja yhdessäolon fiilistä enemmän? Joitain yhteisiä tekemis ideoita lähinnä kaipaisin ja ehdotuksia suhteemme herättämisestä takaisin entiseen loistoonsa :)

Kommentit (1)

nelaa

Ei se tuosta tule muuttumaan. Pelaaja on aina pelaaja, tietokone tulee ehkä jäämään siinä 40 tietämissä toiseksi kun perhe jutut tulee kuvioihin. Jos vaan suhde kestää sinne asti.

Itse pelaan, vaikka olenkin nainen, mutta silti minua ärsyttää poikaystävän pelaaminen. Kohta 3 vuotta yhdessä ja ihan samanlaista on mitä tahansa teen tai puhumme.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat