Ihanuus

Kommentit (12)

Vierailija

Kiitos <3 Tosiaan todella hyväntuntuista nahkaa ja itsekin tykästyin kun malli on kätevä joko olkapäällä tai sitten lyhyemmästä hihnasta kannettuna. :)

Vierailija

Hih joo mua on kutkutellut myös tuo ruskea nahka jo pidemmän aikaa mutta samallla mietityttänyt että löytyyköhän sitä tarpeeksi vaatteita jotka sopivat yhteen värin kanssa. Mutta kyllä se kaiken kanssa tuntuu sopivan. 

Jeanette

Ah, todellakin ihanuus! Ton nahka näyttää niin pehmeltä ja muutenkin on niin täydellisen näköinen pienempi laukku! Itse oon tuota samaista kuolaillut ;) 

Vierailija

:) Sanos muuta, nahka on niin ihanan tuntuista ja kerrankin pieni laukku näyttää kivalta... Hih kiva kuulla että olet myös katsellut samaista laukkua :):):)

Lala

Sulla on hyvä maku! Hehe itselläni on tuo Ukitan isompi versio... Eka marcin laukku myös minulle, mutta olen ainakin kuullut hyvää niiden laadusta!

Vierailija

Voi isompi laukku on varmasti myös ihana. Tuo malli sopii täydellisti kumpaakiin... Ja samaa olen itsekin kuullut että nuo laukut kestävät!

Joanna

Ihana laukku ja tosi kaunis ruskeanakin! :) Itseltä löytyy tuo sama harmaana, ja väri tosiaan taittuu jännästi jossain valossa vähän liilaan. Omaa hankkiessa ei ollut ruskeaa, siinä sitä olisikin ollut pähkäilemistä kahden kivan väliltä :)  Laukun koko on juuri sopiva ja erityisplussa pitkästä hihnasta.

Kiitos vielä aurinkoisen ihanasta blogista :)

Vierailija

Hih tietäisit vain kuinka pitkään käytin aikaa laukkuosastolla ruskean ja harmaan laukun välillä pohtiessa. :D Se harmaa on myös aivan ihana mutta lopulta oli pakko päätyä ruskeaan. Jos tosiaan tuota väriä ei olisi ollut olisin itsekin ottanut sen harmaan, todella kaunis myöskin. 

Ihanaa syksyn jatkoa sinulle!!! <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat