Te ketkä tunnette ittenne isorintaisiksi, niin vastatkaa kyselyyn

Leena

Normal
0

21

false
false
false

FI
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normaali taulukko";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}

Teen opinnäytetyötä isorintaisten vaatteiden istuvuudesta jne. Ja haluaisin teiltä vähän vinkkejä, että mikä teillä on vaatteiden kanssa ongelmana tai jos  on jotain minkä olette huomanneet toimivan erityisen hyvin isorintaisilla, niin saa toki niitäkin kertoa.:) tuossa on muutamia kysymyksiä mulla valmiina ja jos tulee jotain muuta mieleen niin saa tietenkin kirjoittaa:D Ja siis mulla  ois tarkoitus tehdä mallisto isorintaisille. Iso kiitos vastanneille.

Normal
0

21

false
false
false

FI
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normaali taulukko";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}

Rintaliivien koko:

Ikä:

Aiheuttavatko suuret rinnat hankaluuksia löytää hyvin istuvia vaatteita?

Onko jokin tietty vaatekappale mitä ei löydy millään sopivaa kaupasta?

Mista paikoista ostat/katselet yleensä vaatteita?

Millaisia vaatteita haluaisit käyttää?

Tuleeko jotain muuta mieleen vaateista?

Kommentit (10)

valshe

Rintaliivien koko: 65DD

Ikä: 22

Aiheuttavatko suuret rinnat hankaluuksia löytää hyvin istuvia vaatteita? Välillä. Isoilla rinnoilla varustetulle, muuten pienikokoiselle ihmiselle (hoikka, pituutta ~150cm) on hankala etsiä nättejä, istuvia vaatteita joita EI ole tehty trikoosta ym.

Onko jokin tietty vaatekappale mitä ei löydy millään sopivaa kaupasta? Paitapuserot ja muut joustamattomasta materiaalista valmistetut vaatteet (yläosat) - nämä joutuu itse ompelemaan istuviksi tai jättämään ostamatta. Monesti kivannäköisen takin olen joutunut jättämään kauppaan kun rinnanympärys ja hartiamitta tai pituus eivät kohtaa.. Myös rintaliivit joutuu hankkimaan erikoisliikkeestä.

Mista paikoista ostat/katselet yleensä vaatteita? Yleisimmät taitavat olla H&M, Only, GinaTricot, kirpputorit.

Millaisia vaatteita haluaisit käyttää? Jos jostain löytyisi oman kokoinen jakkupuku niin olisin tyytyväinen. Opiskelijan rahoilla ei kehtaa tilaustyönäkään teettää. :)

Lotta

Rintaliivien koko: 75E

Ikä: 21 v. 

Kyllä, rintani ovat loppukroppaani verrattuna "liian isot" eli kun haluan löytää istuvan paidan tai mekon olen melko mahdottoman tehtävän edessä. Rintani kaipaavat yleensä kokoa 40-42/M-L kun taas maha ja peppu ovat kokoa 36-38/S-M. Se mikä istuu tissien kohdalta jää aina liian löysäksi mahan ja pepun kohdalta kun taas ne jotka istuvat alempaa ovat auttamatta liian tiukat ylhäältä :/

Mekot ovat kaikkein vaikeimmat, samaten istuvat kauluspaidat. 

HM, Ginatricot, Vero Moda, Zara, Vila, Stockmann, Mango, Seppälät, kaikki Forumin ja Kampin kaupat :)

Hmm.. Aika perustyyppi olen, en minkään tietyn tyylisuuntauksen perässä vaan omaa silmää mellyttävien vaatteiden perässä juoksen. 

Jos joku keksisi vaateketjun jonka vaatteissa olisi paljon tissitilaa mutta pienet alaosat olisin tosi onnellinen! 

sooy

Rintaliivien koko: 85DD

Ikä: 21v.

-Aiheuttavat aika paljonkin, koska muu kroppa on kokoa 36-38 mutta rintojen kohdalta paidat eivät sovi. Jos taas ottaa suuremman koon niin muualta paita on liian iso. Esimerkiksi takkien ja napillisten paitojen ostaminen on todella vaikeaa.

- Napillista kauluspaitaa on mahdoton löytää, joka sopisi täydellisesti.  

-H&M, Gina Tricot, Vero Moda yms. 

- Hyvin istuvia, mutta silti trendikkäitä vaatteita.

yellow

Rintaliivien koko: 70F

Ikä: 18 v.

- Kyllä!! Niinkuin edellisillä, on muu kroppani kokoa 36/38, joten on älyttömän vaikea löytää yhtään sopivaa yläosaa! Senpä takia vakiovarusteena on topit, jotka ovat joustavia.

- Napilliset paidat, mekot ja esimerkiksi kevät-/syystakit, jotka istuisivat kunnolla. Varsinkin mekkoja on mahdotonta löytää, sillä jos se istuu tissien kohdalta, niin muualta se on kamala teltta!

- Enimmäkseen Gina Tricot, H&M, Vero Moda, Vila jne. (: 

- Ihan semmoisia perusvaatteita, jotka näyttävät omasta mielestä kivoilta! Tärkeintä olisi kuitenkin istuvuus, sillä haluaisin korostaa hyvin kapeaa vyötäröäni.

- Olisi hienoa saada tämän kokoisille tisseille rintaliivejä myös normaalikauppihin, jotta opiskelijan kaikki rahat eivät menisi siihen, että täytyy käydä erikoisliikkeissä!

jennamariia

Rintaliivien koko: 65i

Ikä: 20

Kyllä!! Kauppojen vaatteet ovat tehty standardi-kokoiselle naiselle, jolla on B-kuppi. I-kuppien kanssa useimmat paidat vetävät edestä ja joudun valitsemaan itseäni isompia kokoja. Ihoa myötäilevien mekkojen kanssa ongelmana on, että kun rinnoista mekko istuu niin pieni vyötäröni hukkuu mekkoon. Olen oppinut löytämään malleja, jotka sopivat vartalolleni, mutta aika usein käytän yksinkertaista yläosaa ja panostan alaosaan tai asusteisiin.

Rintaliivit. Olen teini-iästä asti kantanut isoja rintoja, mutta vasta hiljattain sain tietää oikean kokoni. I-kuppisia rintsikoita on muutenkin vaikea löytää, mutta koitapa löytää 65I kun ympärysmitta on pienimmästä päästä ja kuppi suurimmasta. Olen tilannut rintsikkani netistä, koska erikoisliivikaupoistakaan ei aina löydy kokoani. Jos löytyy niin 1-2 mallia. Isot liivit ovat usein toppaamattomia mummomalleja hassuissa epäkäytännöllisissä väreissä, kun itse ostaisin mieluummin muotoillut, nuorekkaan näköiset, seksikkäät mustat liivit.

Ostan usein vaatteita Zarasta ja tilaan netistä. Olen pukuompelija, joten pystyn itse tekemään vaatteita omassa koossani ja muokkaamaan ostamiani vaatteita.

Muodissa on ollut pitkään adrogyyniset ja laatikkomaiset paidat ja takit. Kurvikas vartalo pakottaa pukeutumaan naisellisesti, vaikka haluaisikin pukeutua löysiin ja ilmaviin paitoihin. En itse pukeudu ihonmyötäisiin paitoihin vaan pukeudun vartaloa imarteleviin tai vyötäröä korostaviin paitoihin. Paksussa löysässä neuleessa näytän pallolta.

Siinä kaikki :)

iik

Rintaliivien koko: 75F

Ikä:19

Aiheuttavatko suuret rinnat hankaluuksia löytää hyvin istuvia vaatteita?kyllä

Onko jokin tietty vaatekappale mitä ei löydy millään sopivaa kaupasta?rintaliivit, ja mekot

Mista paikoista ostat/katselet yleensä vaatteita?yleisimmistä, hm, cubus, lindex jne.

Millaisia vaatteita haluaisit käyttää?oikean kokoisia rintsikoitra

Tuleeko jotain muuta mieleen vaateista? ei

Teen opinnäytetyötä isorintaisten vaatteiden istuvuudesta jne. Ja haluaisin teiltä vähän vinkkejä, että mikä teillä on vaatteiden kanssa ongelmana tai jos  on jotain minkä olette huomanneet toimivan erityisen hyvin isorintaisilla, niin saa toki niitäkin kertoa.:) tuossa on muutamia kysymyksiä mulla valmiina ja jos tulee jotain muuta mieleen niin saa tietenkin kirjoittaa:D Ja siis mulla  ois tarkoitus tehdä mallisto isorintaisille. Iso kiitos vastanneille.

Rintaliivien koko:

Ikä:

[/quote]

pikkumyyxo

Rintaliivien koko: 70G

Ikä: 15

Aiheuttavatko suuret rinnat hankaluuksia löytää hyvin istuvia vaatteita? Todellakin, oon pienikokoinen muuten joten paitoja pitäis aina olla korjailemassa enkä jaksa.

Onko jokin tietty vaatekappale mitä ei löydy millään sopivaa kaupasta? Mekot yleensä ottaen, varsinkin joustamattomasta kankaasta. Mihinkään missä vyötärö ja lantio on sopivan kokoinen ei mahdu tissit

Mista paikoista ostat/katselet yleensä vaatteita? H&M ja GinaTricot

Millaisia vaatteita haluaisit käyttää? Käytän sellaisia mistä pidänkin mutta tietenkin olisi helpompaa jos ei tarvitsisi miettiä että meneeköhän tissit taas tähänki.

Tuleeko jotain muuta mieleen vaateista? Monet vaatemallistot jotka on suunniteltu "muodokkaille" ei ole yhtään nuorekkaita, ja muutenkin muodokkaalla tarkoitetaan usein myöskin pulleaa. Mallistoja nuorille, hoikille ja isorintaisille ei tunnu olevan.

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Rintaliivien koko: 85G

Ikä: 21

Aina välillä. Ainaki nappipaitojen suhteen. Yhen ainoan kerran elämäni aikana löytäny istuvan nappipaidan rintojen kohalta :D Joskus ehkä jotkut takitki tekee tiukkaa(:

Just noi nappipaidat ja bikinien yläosat! Niitä ei löydä millää. Eli pittää ettiä oikia uimapuku mut niissäki noi rintojen kohalta tekee tiukkaa.

Kaikkialta. Rintaliivit joutuu ostamaa meleko kalliista paikoista, hintaluokka n. 80-100 euroa.

No aika hyvin kaikki menee mut nappipaitoja ois kiva käyttää mutku ei nii ei!

Bikinit voisivat olla sopivia eikä nännilappuja! :D

Vierailija

100D

ei niinkään hankala vaatteita löytää,mutta paita puserot ongelma 67cm pitkä paita:  helma nousee melkein navalle eikä istu yhtään. iso rintaisille pitäisikin olla ainaki 75cm pitkä paitapusero.

ostan vaatteeni melkein aina ellokselta.

yleensä käytän tunikoita

tai ainakin 70-80cm pituisia paitoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat