Kommentit (3)

<only love>

Hei, minulla on myös mustasukkaisuusongelma melkein kolme vuotta kestäneessä suhteessani. Meillä on ollut koko aika kamalaa mustasukkaisuutta. Rakastamme toisiamme liian paljon, ja toisinaan taas inhoamme toisiamme sillä mustasukkaisuus on vienyt ison osan yhteisestä elämästämme. Kumppanini on vaatinut minua mm. poistamaan jokaisen miespuolisen facebookista. Asian yritin ratkaista poistamalla kaikki ex-mieheni sekä tyypit joihin olin koskaan edes ollut ihastunut, heidätkin jotka olivat olleet minuun, ehdotin hänelle että hän tekisi saman omasta facebookistaan että tietäisi miltä minusta tuntuu ja olisi tasapuolista, hän ei suostunut. Bussissa en voi katsoa ikkunasta ulos, ilman että kyylään muita miehiä.. Olen nyt lähes kolme vuotta yrittänyt kestää kaikenlaista ja vaikka kuinka yrittäisin hänen luottamusta minuun nostaa kehumalla sekä selittämällä miten rakastan häntä eikä kukaan tulisi väliimme sun muuta, niin tämä vaan jatkuu.. en tiedä enään mitä tehdä. viimeaikoina olemme jutelleet ainoan ratkaisun olevan ero, mutta emme kumpikaan haluaisi menettää toisiamme vaikka riitelemmekin joka päivä. silti päivittäin on hetkiä jolloin tunnen olevani onnellisin nainen. Tämä on surullista.

aikanaan jos silloinkaan

Niin onhan se niin, että ilman luottamusta ei parisuhde toimi. Mutta jos on aiemmin tullut petetyksi on turha kuvitella, että suhteen alettua täyden luottamuksen saisi tuosta noin vain. Luottamus tulee ajallaan jos on tullakseen. Mutta jos toinen ei anna toiselle tilaisuutta/tilaisuuksia osoittautua luottamuksen arvoiseksi niin ei luottamuskaan voi koskaan kasvaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat