Olenko itsekäs?

Tuuliviiri

Asumme mieheni kanssa yhdessä ja hän sai juuri töitä pitkän ajan etsiskelyn jälkeen.

Minulla on ollut koko aika puheena tämän työttömyysjakson aikana että haluaisin muuttee toiselle paikkakunnalle, se on ollut minun unelmani jo ennen suhdetta ja koko aika suhteemme aikana. Periaatteessa jos emme olisi ruvenneet seurustelemaan niin olisin jo muuttanut nykyisestä kaupungista pois, mutta tietysti miehen saaminen on viivyttänyt lähtemistä.

Minullakaan ei ole ollut töitä pitkään aikaan ja olen todella turhautunut.

Meillä oli yhteinen ajatus että jos hänkään ei pääse tähän hakemaansa työhön niin lähdemme yhdessä erille paikkakunnalle. Nyt kun hän sai niin tottakai hän haluaa jäädä tänne... mutta minä en =( Haluaisin pois, etsiä töitä jostain muualta kun se ei ole täällä tuottanut minulle tulosta ja muutenkin kun se on ollut haaveeni jo niin pitkään.

Olenko itsekäs jos lähden yksin toiselle paikkakunnalle ja jätän poikaystäväni yksin työnsä kanssa tänne? Emme siis eroaisi vaan kyseessä olisi sitten kaukosuhde.

Poikaystäväni ei haluaisi että lähtisin, mutta minusta tuntuu että minun pitää toteuttaa myös itseäni, en missään nimessä halua elää hänen rahoillaan!

Kommentit (3)

Erica

Jos kestätte olla erossa, niin mene ihmeessä! Oot oikeessa, et sun pitää saada toteuttaa itseäs eikä miehes sitä voi estää eikä varmaan haluukkaan estää. Puhukaa juttu läpi ja lähde lähde nainen:)

JansQ

Suosittelen ,että laitat haluamaasi paikkakuntaan niitä työhakemuksia. voihan se olla, ettei sielläkään tärppää.jos tärppää, niin sitten mietitte uudelleen mitä te elämältä haluatte, ja onko teillä samanlainen tulevaisuus vai erkaneeko ajatukset pahastikin. kauksuhteet kyllä kestää. mutta joutuisit hommaamaan asunnon ja kaiken uusiksi plus että teillä menee yhteensä aikapaljon rahaa vuokriin jne, kuin jos asuisitte yhdessä. voithan toki pinnistellä vielä pari vuotta samalla paikkakunnalla ja etsiä sieltä vielä töitä, tai työharjoittelu paikkaa. vaihtoehtoja on monia, se mikä tuntuu oikealta , niin kannattaa tehdä, mutta tarkastele toki kaikki vaihtoehdot sekä kustannukset.  ja oman jaksamisesi :) 

Tuuliviiri

On ihan totta että en välttämättä saisi toiseltakaan paikkakunnalta töitä, mutta uskon mahdollisuuksieni olevan paljon paremmat koska jo mol:lin sivuilla on vapaina miltein kymmenkertainen määrä sitä työtä mitä haen nykyiseen paikkakuntaani verrattuna, puhumattakaan piilotyöpaikoista =) Tää missä asutaan nyt on vähän pienempi kaupunki ja tarkoitus olisi mennä etelään päin..

Työelämävalmennuksessa olen jo ollut joten siltäkin osin yrittänyt parantaa omia mahdollisuuksia.

Ajattelin mennä alkuun siskoni luokse asumaan ja etsiä sieltä töitä yms. Ainakin hän on minua sinne päin kutsunut joten uskon että siellä voisi hetken punkata :)

IHanan rohkaisevia viestejä, ajattelin jo itseni ihan kauheaksi kun jätän mieheni tänne oman onnensa nojaan.. vaikkakin työ tuo hänelle vakautta mutta silti..

Yleensä se akka lähtee silloin kun ei ole työtä, mun tapauksessa meneekin toisinpäin :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat