Heteronainen, oletko suudellut toista naista?

Sivut

Kommentit (26)

mymmeli

Olen suudellut muutamaa ystävääni. En saa siitä itse mitään kiksejä, mutta tykkään tehdä niin joskus kun poikäystäväni näkee!

jhoni

Olen suudellut monta kertaa naista ja voisin mennä joskus ehkäpä pidemmällekkin, vain ihan kokeilu mielessä.

En koskaan ole tosin suudellut naista ollessani parisuhteessa miehen(vain miehen kanssa) kanssa, koska mielestäni se on pettämistä.

karoliina

Joo, olen. Vaikka se olikin vain läpällä, niin se tuntu ihan mukavalle. Mut ei oon kyllä mun juttu.

Ja tää tapahtu kun en seurustellut/ollut miehen kanssa.

nana

Olen kyllä, parhaan ystäväni kanssa. Olemme aina olleet hyvin läheisiä ja aina kun näemme, tervehdimme toisiamme poskisuudelmalla. Vaikkakin ns. "oikea" suutelu on tapahtunut baari-iltana, emme kumpikaan näe siinä mitään pahaa. Emme menisi pidemmälle ja suutelu on meille vain hauskanpitoa. Itse olen naimisissa ja ystäväni avoliitossa. Kummankin miehet tietävät asiasta ja ovat olleet paikallakin. Asia ei häiritse heitä, lähinnä vitsailevat yhdessä meille asiasta :)

L0VE
Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Oon kännissä kaverin kans. Se tuntu ihan tavalliselta, ja oli vaan semmosta pelleilyä. Voisin mää tehäkki sen uudestaan, mutta en sen takia, että se ois herättäny mussa jotain seksuaalisia tunteita tai että se ois tuntunu jotenki hyvältä... Mutta oon aika yllätyshullu, että saattaisin tehäkki uuestaan.

jaiba

Kolmen kaverin kanssa on tullut pussailtua känni-iltoina. Olen naimisissa ja mieheni tietää asiasta eikä pane ollenkaan pahakseen. Nähnytkin on yhden kerran. :D

kutjaah

olen suudellut naista. Ystäväni kanssa ollaan joskus ystävämielessä pussattu ja yllytyksen alaisena on tullut myös kunnolla suudeltua ystävääni joskus. (Yllättävää sinänsä, että miehet oli yllyttäjinä :D)

subutex

oon nuorempana baarissa suudellut muutamankin naispuolisen kaverin kanssa, kännissä ja semmosta kännisekoilua. ei ole tota touhua tullu monee vuotee harrastettua enää kun ikää on tullu.

r0semary
Seuraa 
Liittynyt6.6.2012

kyllähän sitä on tullut kokeiltua ja ihan näin seurustellessakin.En laske tuota pettämiseksi koska ei miehenikään :) Ystävän kanssa kun suudeltiin ei tuntunut yhtään sen kummemmalta ihan mukavaa kylläkin :)

Julle

Humalassa on tultu suudeltua baareissa, ei mitään ihme kiksejä ole saatu, kunhan koitettu. Tällä hetkellä tuntuu, että saa jäädä siihen..

cookie

Muutamaa ystävää, yleensä pienessä huppelissa. Kerran olen avomieheni nähden suudellut ystävääni jonka mies oli myös näkemässä...Nauroivat vaan :)

nea

Nuorempana semmoista perus kännissä läpällä, mutta myöhemmin suutelin erään naisen kanssa oikeasti, kokemus veti jalat alta, joten huomasin, että voisin ehkä ollakkin kiinnostunut myös naisista. En vain ole koskaan ennen ajatellut  koko asiaa että voisin olla. Elämä yllättää :-)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat