peniksen koko!

Mari

Mites on tytöt, kuinka suuria on teidän poikaystävienne penikset? ja tuottavatko ne seksin aikana teille mielihyvää? Itsestäni tuntuu välillä kun harrastamme poikaystävämme kanssa seksiä, että en edes tunne häntä sisälläni. En ole ikinä mitannut hänen penistään, mutta arvioisin sen noin 13cm erektiossa, eikä se hirveän paksukaan ole. Joten onko minun poikaystävälläni ihan kamalan pieni?

Sivut

Kommentit (62)

Alcoolique

Pienuus on suhteellista, joten vaikea sanoa mikä on pieni ja mikä iso. Voihan olla että sinulla on löysä -tai sitten sinulla on tiukka, sekin suhteellista. :D

Tärkeintä ei ole vain se koko (ellei se oikeasti ole haitallista/viallista jossain määrin, liian käyrä tms.) vaan laatu. Toisella paksu, toisella pitkä, yhdellä molempia ja neljännellä pieni, mutta se ei itsessään kerro seksin laatua. Eihän ole vain yhtä tapaa harrastaa seksiä... 

Kannattaa siis kokeilla eri asentoja, sillä niiden "tuntuvuuksissa" on eroja !

Mutta asiaan: nyt kun kysyit niin eksälläni oli suht paksu ja n.15cm, minusta sopiva :)

tyttö

Poikaystävän housuista löytyy n.23cm ja paksuutta löytyy hk:n verran :) Aluksi tuntui ettei se mahdu sisääni mutta tottuneena(toisinsanoen varmaankin löystyneenä) se on täydellinen! Pienimunaisiakin on tullut nähtyä mutta se on tuntunut mutta ei niin hyvältä.  Hänelle on jo yläkoulusta asti vittuiltu peniksensä suuresta koosta, ja vittuillaan edelleen. Itse rakastan sitä :)

remaged

Omalla miehelläni on erektiossa 13 cm, olen aivan itse sen mitannut. Ja jos nyt mietitään että naisen emättimen keskimääräinen syvyys on 12 cm, niin sanoisin peniksen paksuuden olevan olennaisempaa kuin pituus. Siis tuollainen 13-senttinenhän yltää jo kohdunsuulle asti suurimmalla osalla naisista. Paksuus on sitten se mikä lisää mielihyvää. Itselläni ainakin vähän jopa sattuu jos liian syvälle työntää. Oman mieheni pituus siis on mielestäni riittävä, mutta paksuutta toki saisi olla mielellään enemmän...

Piuppa

Vau, täällähän on rehellisiä vastauksia. Yleensä nämä keskustelut ovat täynnä naisia, joiden poikaystävällä on vähintään 20-senttinen ja ainakin ranteen paksuinen :D

Poikaystäväni sanoo, että 16 cm olisi erektiossa, mutta enpä ole itse mitannut. Täytyypä tänään yrittää. Ihan kiva se mielestäni joka tapauksessa on.

Casanova

Minunkin poikaystävällä on joku 12-13 cm ja ihan tyytyväinen siihen olen. Tunnen sen kyllä emättimessä ja ihan hyvätä tuntuu.

Ei se koko vaan miten sitä käyttää ;) no kyllä koolla tietenkin on väliä; jos on on liian tiukkaa, niin sitten pieni penis on parempi ja jos on liian löysää niin sitten iso.

Minulla on semmonen normi. :)

Lenune

Nainen voi onneks treenata lantionpohjan lihaksia, ja saada itseään näin tiukemmaksi, jos nyt ongelma oikeesti on että olisi muka liian löysä. Harvoin näin on, vaan kyse on enemmän siitä kuinka kostea on, kuiva tuntuu paljon tiukemmalta kuin märkä, mutta saattaa jopa sattua. Ja tähän asiaan naisen on tietysti vaikea vaikuttaa, että kuinka paljon kostuu.

Ja tosiaan... ei se pituus vaan se paksuus. 20cm:selläkään ei tee yhtään mitään jos paksuus on lyijykynän luokkaa tällein karkeasti sanottuna. Omalla miehellä on sopiva, lyhyempi ku eksällä, mut paksumpi, eli kaikin puolin parempi ainakin mulle ;P Ja paksuutta saa kyllä melkein vehkeeseen ku vehkeeseen esim. just penisrenkaalla.

Char

Kyllä koolla on väliä! Pituutta on hyvä olla, mutta paksuus on tärkempi. Penis voi olla myös liian pitkä jos se osuu kivuliaasti sinne pohjaan kohdunsuulle. En tiedä, mut luulis että on miehestäki hankalaa kun pitää varoa kokoajan ettei mene liian syvälle.. Omalla kullalla on pystyssä 16 cm ja tarpeeksi paksu. Oon kyllä tosi tyytyväinen. Ainoastaan siinä asennossa, jossa nostan jalat ylös, pitää olla vähän varovainen.

tex
Mari

Mites on tytöt, kuinka suuria on teidän poikaystävienne penikset? ja tuottavatko ne seksin aikana teille mielihyvää? Itsestäni tuntuu välillä kun harrastamme poikaystävämme kanssa seksiä, että en edes tunne häntä sisälläni. En ole ikinä mitannut hänen penistään, mutta arvioisin sen noin 13cm erektiossa, eikä se hirveän paksukaan ole. Joten onko minun poikaystävälläni ihan kamalan pieni?

normaalin kokoinen mulkku, mutta onko sulla eritäin suuri v...u l pimpero että helppo on synnyttää!!!

Minnapa
tyttö

Poikaystävän housuista löytyy n.23cm ja paksuutta löytyy hk:n verran :) Aluksi tuntui ettei se mahdu sisääni mutta tottuneena(toisinsanoen varmaankin löystyneenä) -

Tarkoitatko, että omat paikkasi tilanteessa antaa myöten (niin kuin vaginan toimintaan kuuluu), vai että olet löystynyt ajan myötä? Koska sehän ei pidä paikkansa: naisten paikat ei löysty seksin takia, vaan antaa väliaikaisesti myöten. Lantiopohjan lihaksia voi treenata, jotta sinne saa paremmn tunnon. Synnytys kyllä muuttaa paikkoja, mutta siitäkin sanotaan, että ajan kanssa pitäisi palautua suht normaaliin kuntoon, poikkeuksia tietenkin on.

cherry

Koettu on sekä suuri, pieni että sopivan kokoinen penis. Minulle liian suuri penis oli pituudeltaan n. 18 senttiä ja paksuutta oli viisi senttiä. Pieni oli n. 13x3 cm, ja mun makuun sopivin taas 15x4 cm. :-) Pieni tuntuu paremmalta kuin liian suuri.

miih

täytenä 16-17cm ja kyllä olemme sen yhdessä viivottimella mitanneet :) tyhjänä taas asennosta riippuen 4-7cm :D ja tota ei olla mitattu oma arvio vain ja ei tota kyl taittu ees kysyä.. :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat