Mies ei "osaa" seurustella

Susannea

Olen jo noin puolisen vuotta tapaillut ihanaa miestä, johon myönmän olevani korviani myöten rakastunut. Huumorintajumme ovat hyvin samanlaiset ja hänen seurassaan on helppo olla. Mies on kuitenkin hyvin ujo, ja luulin sen aluksi olevan syynä siihen, ettei hän halua kuitenkaan seurustella kanssani, tai ole siksi ottanut sitä puheeksi. Emme koskaan tapaa julkisilla paikoilla, vaan aina jomman kumman kotona. Olen usein ehdottanut esimerkiksi että menisimme ulos, mutta vaikka siitä on sovittu, sitä ei koskaan toteuteta vaikka häntä jatkuvasti muistuttelinkin. Ainoastaan baarissa törmätessämme näyttäydymme julkisilla paikoilla yhdessä. Meillä on myös täysin eri ystäväpiirit, ja tiedän, ettei hän ole kertonut suhteestamme lähisilleen eikä ystävilleen. Häpeääkö hän minua?

Lähes joka kerta kun tapaamme, harrastamme seksiä. Seksi on kieltämättä mahtavaa hänen kanssaan.  Luulin jo hänen haluavan ainoastaan seksisuhdetta kanssani ja se tuntui todella pahalta. Hän kuitenkin vakuutti, että näin ei ole vaan hän ei vaan yksinkertaisesti "osaa seurustella". En ymmärrä onko tämä vain jokin veruke millä välttää suhteen kehittyminen vakavammalle pohjalle. Luulen ettei hän ole koskaan edes ollut vakavassa suhteessa, johtuen ehkä nimenomaan ujoudestaan. Minua kuitenkin satuttaa, että ihminen josta niin paljon välitän haluaa vain jatkaa tapailua, muttei anna suhteen kehittyä. Onko kukaan muu selvinnyt vastaavasta tilanteesta? En enää tiedä mitä tehdä hänen kanssaan, sillä järki käskee unohtaa mutta sydän aina vie takaisin tämän miehen luokse..

Kommentit (3)

mira

Luulen että hän ei oikesti "osaa" seurustella, jos hän ei ole tottunut sitoutumiseen. Itselläni oli aluksi vaikeaa ensimmäisen poikaystäväni kanssa, kun piti julkisesti näyttää tunteita ja huomioida toinen ihminen niin hyvin. Juttele poikaystävällesi omista tunteistasi ja kysele häneltä miltä hänestä tuntuu ajatus liikkua yleisillä paikoilla parina. Olen aivan varma että hän välittää sinusta! Jutelkaa niin varmasti saatte asiat järjestykseen :)

Vierailija

Oletko selvittänyt, että mies on todella vapaa? Mutta tosiaan kerro hänelle omat tunteet ja pyydä häntä kertomaan omistaan. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat