Etkö kuulu facebookkiin?

Outi

Onko täällä ketään, jotka ei kuulu facebookkiin? Olen ajatellut lähteä sieltä, haluaisin vähän tietää, miten se vaikuttaa elämään.. Olenko automaattisesti ulkopuolinen jos en kuulu sinne? Saanko tietoa enää mistään tapahtumista tms?

Erosin vasta pitkäaikaisesta poikaystävästä, enkä halua jatkuvasti törmätä siihen netissä, joten siksi ajattelin lähteä sieltä.

Kommentit (3)

Erika88

En kuulu Facebookiin, enkä luultavasti aio koskaan liittyäkään. Pärjään mainiosti ilman sitäkin. Vaikka nykyään onkin ehkä "outoa", ettei kuulu sinne, mua se ei haittaa. Olen muutenkin aina ollut erilainen nuori..

Jos siis haluat lähteä Facebookista, lähde ihmeessä! :) Siihen ei muiden lupia / mielipiteitä tarvita!

ZinZin

Facebook on vain yksi nykyajan turhista trendeistä, kuten koko sosiaalinen media. Eroa ihmeessä ja näytä että olet parempi kuin muut, kun et tarvitse moista hömppää elämässäsi. :)

Elenainen

Heippa!

Hassua että törmäsin tämmöiseen keskusteluun juuri kun ihan muutama päivä sitten tein mielestäni suurenkin päätöksen lähteä facebookista :D Ja niin minä lähdin taakseni katsomattani. Ainakaan vielä ei kaduta ollenkaan enkä usko että sellaista tunnetta tuleekaan! Olo on äärettömän vapautunut, en ole sidottu enää siihen paikkaan, minua ei automaattisesti luulla enää kuolleeksi jos en päivitä tilaani muutaman päivän välein... :D

Suosittelen erittäin lämpimästi kokeilemaan fb:stä lähtemistä. Ainahan sinne voi palata, jos huomaa, ettei pysy enää asioissa kärryillä ilman sitä. Minä sen sijaan huomasin, kuinka hyvältä tuntuu olla olematta kärryillä koko ajan.. :)

Voit lukea lisää ajatuksiani blogistani, tein nimittäin aiheesta pienen jutunkin :D
http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/2012/09/hyvasti-facebook.html

Elena

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat