Rypyt silmänympärysvoiteella! Apua!

CosmoGirlOne

Sanon jo näin alussa, että idioottia oli mutta tulipahan tehtyä...

Eli rupesin käyttämään silmänympärysvoidetta vaikka ei todellakaan olisi tarvinut (ennestään ei ainuttakaan ryppyä.) Sainpas sitten aikaseksi järkyttävät rypyt silmien alle. 

Onko kellään vinkkejä? Saanko näitä enää pois LUONNOLLISIN keinoin vai joudunko kärsimään näistä loppuelämäni?

Kommentit (2)

Alcoolique

Mitähän merkkiä mahtoi olla?

Itsellä kävi joskus 16v ikävästi finnejäkuivattavan voiteen (brevoxyl) kanssa, ainakin uskosin että johtui siitä: silmänaluseni tulehtuivat (punoitusta, kutinaa ja kirvelyä) olivat turvonneet jonka jälkeen parin päivän päästä turvotuksen laskettua huomasin RYPPYJÄ. (tietenkään en sitä silmänympärysalueelle tunkenut, mutta yöllä mahd. levinnyt)

Ei toki ollut ihan sama juttu kun sulla mutta kuitenkin, nivean kasvoille ja käsille tarkoitettua voidetta olen iltasin laittanut silmienympärille ja ehkä vähän "laimentanut" näitä ihmeellisiä ryppyjä.

Innavin

En kyllä tiedä miten sais pois ilman mitään aineita, mutta kannattais kokeilla Bionin Youthful Eyes silmänympärysvoidetta. Mulla auttoi oikeasti tosi hyvin ja olin kanssa ihan mase mun juonteista silmien alla ja myös tummista silmänalusista, ku mikään ei tuntunu auttavan. Mut nyt on juonteet lähteny tosi hyvin ja näyttää naamaki paljon freshimältä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat