Rintakarvoilla vai ilman?

Kumpijakampi

Kummasta pidätte enemmän? miehestä jolla on sopiva määrä rintakarvoja vai ei ollenkaan rintakarvoja?

Onko rintakarvoilla myöskään liikaa merkitystä??

Ja jos on rintakarvat niin pitäisikö ne vahata?

Kommentit (10)

nimo

Itse pidän siitä että miehelläni on karvoja. Eli en ymmärrä miesten karvojen ajelua, nehän ovat osa miehekkyyttä.

Toisaalta, rintakarvojen määrällä ei ole merkitystä, kunhan niitä on

Kumpijakampi
Lenune

En tykkää rintakarvoista yhtään, mut jos miehel semmosia on ni vielä vähemmän siitä, että ajelisi niitä :D

Miksi et? (siis siitä että mies ajaa niitä)

Itse olen kesvertoa komeampi mies. No sanotaan näin kun menen klubille kaveriporukan kanssa yleensä(tai no lähes aina) olen se ainoa jota naiset iskevät(ja naisethan eivät paljon miehiä iske). Naiset hakeutuvat lähelleni tanssimaan, usein myös ihan kiinni ja käännän paljon katseita ja saan ns.merkkejä kiinnostuksesta. Eli olen ihan haluttu ja kyllä muutenkin huomaan kun tytöt hermostuvat jutellessa tai jos ovat kiinnostuneita(älkää nyt vaan ottako tätä kirjoitusta merkkinä ylimielisyydestä).

Pidän todella hyvää huolta itsestäni, nautin shoppailusta ja minulla on hienoja vaatteita vaikka muille jakaa, käytän ihonpuhdistus saippuaa, käyn 3 viikon välein kampaajalla, käytän geeliä, muotoilen kulmakarvoja ja minulla on suht treenattu kroppa.

Mutta olen suht karvainen mies, en mikään gorilla, mutta keskivertoa karvaisempi. Mutta välillä karvat tuntuvat olevan henkinen este seksiä varten(tai no ainakin rintakarvat).

Olen käynyt sokeroimassa rintakarvoja mutta ne kasvaa n.9 päivän päästä pahemman näköisinä kuin silloin kun on rintakarvoja kunnolla. plus että niitten ympärille tulee punaisia näppylöitä! Rintoihin tulee sänki ja näppylät! arg! En tiedä mitä tehdä, kun ei laser leikkaukseenkaan ole vissiin varaa jos se maksaa jotain 4000 e.

Itseni mielestä karvat sopivat minulle. Minun mielestä jotkut miehen näyttävät paremmalta rintakarvoilla kuin ilman näitä ovat esim seksikkäin mies v.2006 robie wiliams:

http://www.librarising.com/astrology/celebs/robbiewilliams.html

Seksikkäin mies 2011 Hug Jackhman:

http://images4.fanpop.com/image/photos/19300000/Hugh-Jackman-hugh-jackman-19323045-1280-1024.jpg

http://www.sodahead.com/living/ladies-whats-hotter-a-man-with-or-without-chest-hair/question-481505/?link=ibaf&q=&imgurl=http://thehostages.files.wordpress.com/2009/06/hugh_jackman.jpg

seksikkäin mies 2012 Rob Pattinson ja tietenkin seksikkäin mies ikinä eli minä.

Miehet joille se ei sovi on esim. Ed westwick

http://www.tvfanatic.com/gallery/shirtless-ed-westwick/

Mutta! Naiset taitavat kuitenkin olla sitä mieltä että rintakarvat ei sovi kenellekkään.

Nainen

Jos olet yhtään kuin toi Hugh Jackman, huh huh ja hyvää päivää... et yhtään kiharaa ajele! Otat sen naisen joka tykkään susta ja sun karvoista. Kun kerran on varaa valita. Kaikkein bimbointa naikkosta ei kannata vaivaantua miellyttämään.

Henk.koht. tykkään, että koko paketti on tärkein, ei karvat tai karvattomuus. Kaikista olen tykännyt! Se että mies on itsensä ja itsevarma on tärkeintä.

Kumpijakampi
Nainen

Jos olet yhtään kuin toi Hugh Jackman, huh huh ja hyvää päivää... et yhtään kiharaa ajele! Otat sen naisen joka tykkään susta ja sun karvoista. Kun kerran on varaa valita. Kaikkein bimbointa naikkosta ei kannata vaivaantua miellyttämään.

Henk.koht. tykkään, että koko paketti on tärkein, ei karvat tai karvattomuus. Kaikista olen tykännyt! Se että mies on itsensä ja itsevarma on tärkeintä.

No joo itse en ole niin nirso ja itseasiassa semmonen romatikkokin, uskollisuus on minulle tärkeämpää kuin monille minun kavereille.

Jotenkin tuntuu että naiset ovat nirsompia kuin miehet. En ole saanut mitään negatiivista palautetta rintakarvoistani keneltäkään päin naamaa(ja tän kesän pidin aina kaksi nappia auki, niin että ne rintakarvat näky), mutta netissä olen saanut lukea paljon kauheaa palautetta miehistä joilla on rintakarvat.

sebra

eipä sillä oikeestaan oo väliä. ite en ollut edes ikinä ajatellut asiaa, kunnes näin tämänhetkisen säädön ilman paitaa.. no rintokarvojahan sieltä löytyi ja olin aluksi järkyttyny, mutta vain siksi että kenelläkään kenen kanssa olen aiemmin ollut ei ole ollut rintakarvoja! mutta niin eipä ne karvat siinä juurikaan minua liikuta, niitä on itseasiassa ihan kiva silitellä :D. mutta sinänsä tässäkin tapauksessa olen sitä mieltä että rajansa kaikella :)

Minnapa

Tähän ei voi sanoa muuta kuin että mielipidekysymys, kuten esim. se, että pitääkö naisella olla isot tissit vai ei. Toiset tykkää ja toiset ei, ja senhän mukaan se kumppani kannattee valita, että mikä miellyttää eniten. Itse en niin välitä rintakarvoista, mutta olen silti seurustellut miehen kanssa jolla sellaiset oli. Minulle tärkeintä oli, että hän ei esitellyt niitä napaan asti avonaisista olevista paidoista, jos tiedättä tämän kliseseisen miestyypin mistä puhun ;) Nykyisellä miehekkeellä ei taas ole karvankarvaa, ja se taas sopii minulle vallan mainiosta. Ennemmin sanoisin, että selkäkarvat ovat ne mitä vihaan, se on epäseksikästä, mutta tämäkin on vain minun mielipiteeni.

Nitzku

Mun puolesta miehellä saisi olla rintakarvoja kyllä, oma mieheni ajelee ne pois ja tilalla on aina inhottava sänki! siitä en tykkää yhtään. Se pistelee ja raapii.. Olen sanonut monesti, että antaa niiden vaan olla tai jos on pakko saada ne pois niin vahaisi. Ei ole kivan tuntoinen tuollainen kaktus...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat