helpme

lilggirl

En tiiä miten tän pitäis aloittaa ku tää on mun ensimmäinen kerta ku alotan jonkun keskustelun. En siis päässy amiksee siihen alalle mihin halusin kovin niin en sit halunnu mennä mihinkää toiseen mikä oli tarjoilla ku se ei ollu se mun ala. Ja tietenki menin ulkomaille kuukaudeks ja tulin takasin suomee ku koulut oli alkanu ja tuntus iha oudolt ku päätin sitte ottaa välivuos mut tää ei menny iha suunnitelmien mukaa.. Tulin siis maanantai ja nyt ois lauantai eikä oo mitään työpaikkaa löydetty.. Ja mul on tosi ihana ystävä ketä on starttiluokalla ja tykkään sanoo sitä 10lk, niin hän sitte päätti tulla jutella mulle ja koittaa saada mut kans siihen. Ja nyt en oo enää ees varma mihi alalle haluun mennä ja tosi moni kenelt oon kysyny et mitä mun kannattaa tehä niin on sanonu et kannattaa mennä siihen 10lk.. Mut haluun viel mielipiteit.. Ja seki et ku ei tääl oo hyvii työpaikkoi tarjoil 16 vuotiail.. Ja haluun saada viel vähä enemmä tietoo siit aloista. :) Kertokaa mielipiteit et mitä mun pitäis tehä täs tilantees! (: 

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat