Apua, miltä sen kuuluisi tuntua ?

mjau !

Elikkä minulla on ongelma. Ollaa poikaystävän kans harrastettu pari kertaa seksiä, tai no ainakin yritetty harrastaa. Eka kerta oli ihan kamalaa säätöö, ku kumpiki oli neitsyitä eikä ollut hajuukaa mitä kuulus tehä. Oltiin aikasemmin sormeiltu toisiimme, jo useammanki kerran, ja se ei sattunu ollenkaa. Mut sit ku päädyttiin seksin kokeilemisee, minua sattu jo poikaystävän pelkät sormet, mut silti kokeiltii peniksen kans mikä oli yhtä tuskaa. Se luultavammin johtu minun jännityksest, ja jouduttii lopettaa jo parin työnnön jälkee. Tän jälkee vuosin hillittömästi verta. Eikä käytetty mitää liukastetta.

Eile ku kokeiltii uudestaa hetken mielijohteesta keskellä yötä rekka autossa..( tosi hyvä paikka toiselle kerralle.. :D ) kaikki meni jo paremmin, hän pääs hyvi minun sisään ja aika monta työntööki tuli siin. Mut itse ongelma on siin et kun työntö tapahtuu, tunnen tietynlaist kipuu, mut en osaa sanoo sattuuk se vai tuntuuks se hyvältä. Poikaystävä laukes, mut minä sain vain kivunsekaisia tunteita ja koko kehon läpi kulkevia väristyksiä..

Osaaks kukaa neuvoo mua ?

Kommentit (1)

zoffi

Voin sanoa että ennen kokeilemista poikaystäväsi olisi pitänyt saada sinut maräksi, jos ette käyttäneet liukuvoidetta ja poikaystäväsi olisi pitänyt totuttaa sinut sormillaan tilaan, jonka hänen peniksensä tulisi vaatimaan erektiossa sisälläsi.  Mutta koska olitte molemmat neitsyitä, sähellys ekalla kerralla on ymmärrettävää. Minua ensimmäinen kertani ei oikeastaan sattunut, mutta 5 ensimmäistä kertaa olivat epämukavia. Kuten kuvailit, ei oikein tiedä onko kipua vai nautintoa. Täysin normaalia! Sinun kannattaa olla ensimmäiset kerrat päällä ja säädellä tahtia, se tekee kaiken helpommaksi sinulle, usko pois. Myös jos itse asetat miehen sisällesi, kun olet märkä ja muuten valmis, se helpottaa. Jos toinen kerta oli jo helpompi, se vain paranee siitä, tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat