Miehellä lapsia edellisestä suhteesta

Suiris

Heips! Olen tässä muutaman viikon ajan pitänyt yhteyttä erääseen tapaamaani miekkoseen. Välillämme synkkaa ja hän sai minut ihastumaan itseensä heti ensimmäisistä tapaamisista lähtien, ja myöhemmänkin keskustelun perusteella vaikuttaa varsin fiksulta ja samanhenkiseltä ihmiseltä johon haluaisin kovasti tutustua paremmin. Kuitenkin jutussa on muutama kinkkinen asia: parinsadan kilometrin välimatka, lähemmäs kymmenen vuoden ikäero ja miehen pari lasta entisestä avioliitostaan. Näistä viimeisin on itselleni se suurin ongelma, sillä en tiedä yhtään kuinka tulisi suhtautua siihen että toisella on jo perhettä (asia, jota itsekin jossain vaiheessa elämääni haluan, en kuitenkaan vielä useisiin vuosiin). Ja tähän liittyen ylipäätään elämäntilanteiden erilaisuus, vietänhän päälle parikymppisenä opiskelijana hyvinkin erilaista elämää kuin hän vakityöpaikkoineen jne. Onko juttu tuhoontuomittu jo alkuunsa vai kannattaako antaa mahdollisuus katsoa voisiko tästä kehittyä jotain vakavampaa? Olo on melko hämmentynyt, enkä oikein tiedä uskaltaisinko antautua täysillä juttuun mukaan :/ Kellään kokemuksia samankaltaisista tilanteista?

Kommentit (3)

Jansu
Suiris

Heips! Olen tässä muutaman viikon ajan pitänyt yhteyttä erääseen tapaamaani miekkoseen. Välillämme synkkaa ja hän sai minut ihastumaan itseensä heti ensimmäisistä tapaamisista lähtien, ja myöhemmänkin keskustelun perusteella vaikuttaa varsin fiksulta ja samanhenkiseltä ihmiseltä johon haluaisin kovasti tutustua paremmin. Kuitenkin jutussa on muutama kinkkinen asia: parinsadan kilometrin välimatka, lähemmäs kymmenen vuoden ikäero ja miehen pari lasta entisestä avioliitostaan. Näistä viimeisin on itselleni se suurin ongelma, sillä en tiedä yhtään kuinka tulisi suhtautua siihen että toisella on jo perhettä (asia, jota itsekin jossain vaiheessa elämääni haluan, en kuitenkaan vielä useisiin vuosiin). Ja tähän liittyen ylipäätään elämäntilanteiden erilaisuus, vietänhän päälle parikymppisenä opiskelijana hyvinkin erilaista elämää kuin hän vakityöpaikkoineen jne. Onko juttu tuhoontuomittu jo alkuunsa vai kannattaako antaa mahdollisuus katsoa voisiko tästä kehittyä jotain vakavampaa? Olo on melko hämmentynyt, enkä oikein tiedä uskaltaisinko antautua täysillä juttuun mukaan :/ Kellään kokemuksia samankaltaisista tilanteista?

Asuuko lapset äitin vai tämän miehen luona?

Itse olen 21v seurustelen iseäni 10vuotta vanhemman miehen kanssa ja ei minua ainakaan häristse meijän ikä ero niinkun ei kyllä miestänikään ja välillä tuntuu että minä olen se vanhempi osapuoli eikä mieheni. Niin ja melkeen unohdin että minun mieheni asui meidän pihoilla minun ollessa 10 silloisen naisystävänsä kanss (kävin ulkoiluttamassa niitten koiria, ja yksi ilta tajuttiin poikaystäväni kanssa että ne koirat oli poikaystäväni ja hänen silloisen naisystävän) ja heillä on kohta 9vuotias poika joka on suloinen tapaus ja tulemme pojan kanssa hyvin toimeen poika käy meillä joka toinen viikonloppu ja kysyy aina keskellä viikkoa isältään että koska pääsee taas meille eli poika viihtyy täällä ja se on minun mielestä se tärkein juttu ja ihanaa. Olen itse päättänyt että haluan olla pojan ystävä enkä määräilevä äitipuoli/isän uusi naisystävä, poika on mieheni perhettä ei minun ainakaan ennekun meille tulee omia lapsia sitten asiat muuttuu ei se ole ongelma että on edellisestä suhteesta lapsi ellei siitä tee ongelmaa :)

Okei pakko myöntää että ennekun näin mieheni poikaa ja tiesin sen päivän tulevan niin jännitin sitä että entä jos se ei tykkää minusta ja entäs jos se pitää minua esteenä ettei äiti ja is voi olla yhdessä.. Mutta pelkoni osottautui turhaksi! :D

-Nan-

Jos tulette hyvin toimeen niin eihän mikään estä kokeilemasta. Kannattaa vaan muistaa että lapset on ja pysyy, joten se pitää pystyä hyväksymään. Eri asia on tietty "miehet" jotka eivät paljon tekemisissä ole lastensa kanssa...

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

itse olen nyt 24 ja mieheni 31. hänellä pari lasta entisestä avoliitosta. Hyvin menee vaikka olihan tilanteeseen totuttelemista. Itse olen kyllä  olen jo kerennyt nuoruuden bilehuumaan kyllästyä ja olen aina ollut lapsirakas ihminen.

Muista vaan että lapset ovat aina se ykkös prioriteetti. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat