poikaystävä......

:)

moi.. mulla on semmonen ongelma että poikaystäväni pelaa oikeestaan jatkuvasti.. ollaan seurusteltu yli 3vuotta, yhesä ollaan asuttu n.1vuos:) ennen yhteenmuuttoa poikaystäväni oli aina minun kanssani kun nähtiin,mutta kun yhteen muutettiin niin pelaaminen alkoi... hellyys ja läheisyys väheni kauheasti jota ihmettelen koska luulin että yhteen muutettua sitä olisi enemmän niinkuin seksiäkin.. meillä meni aivan toisinpäin. seksi väheni kauheasti,läheisyyttä ei ole oikeastaan ollenkaan,pelaa kaikki päivät jos ollaan vaan kotona.jos käydään jossain niin heti kun tullaan kotiin,alkaa pelaaminen.. mua ei siis pelaaminen ärsyttäis muuten jos itekkin saisin huomiota jossain määrin,mutta ku  loppu ilta menee vaan pelaamiselle..päivät jolloin ollaan vaan kotona,hän pelaa tai kattoo leffoja tietokoneelta. plaah en edes tiedä miten oon jaksanu näin kauan tän asian kanssa,aikasemmin oon kirjottanu joskus tästä ja vastauksia tuli että mieheni on peliriippuvainen,mikä ei voi pitää paikkaansa koska muutettuamme uuteen asuntoon meillä ei ollut nettiä johkin 2viikkoon jollon ei pystynyt pelaamaan,ei ollut ongelma.. help osaako joku sanoa tähän jotain

Kommentit (9)

Janina

Olen itse ollut samassa tilanteessa exäni kanssa. Takuu varma keino saada enemmän makuuhuone puuhia on että kun poikaystäväsi pelaa niin suljet tv/tietokonetuudun ja alat strippaamaan samalla kun kerrot poikaystävällesi miten paljon haluat häntä, niin varmasti lähtee mukaasi sänkyyn ;) toinen keino on myös että tulet vain alusvaatteilasi tai ihan alasti kertomaan että makuuhuoneessa olisi hommia, toimii aina! ;)

Toivottavasti sait jotain apua ongelmaasi!

yritetään, tossakaan ei olis mitään vikaa jos olis parempi itsetunto ja olis sujut ittensä kanssa, jollekki muulle toi on tosi hyvä idea!!! pitää yrittää keksii jotai,seksii on niin vähän et suoraa sanottuna vituttaa..

katskuu

mulla on samankaltaisia ongelmia välillä, ei tosin noin pahoja. Mutta olen kysynyt suoraan että onko pelit hälle tärkeämmät kuin parisuhde, kiistää sen tietysti heti ja niin edelleen. Olen sitten vaan sanonut että todista se äläkä vaan pelaa. Se on kyllä auttanut kun olen muutaman kerran siitä sanonut! tsemppiä:)

joo no mullakin on välillä vähän sama että kun sanon että onko pakko kokoajan pelata niin mies kysyy heti että mitä  haluun tehä. välillä vaan ärsyttää toi kokoajan pelaaminen tai se että on vaan koneella.. tietenki on se että kun sillä ei oo muuta tekemistä niin se haluu kuulemma pelata,eikä se oo ongelma vaa se ku se on välil niin vähän munkaa..eilen se itse ehdotti että pidetään vähän niinku siivous päivä mutta ei se tänää oo mitää tehny,hoidettii asioita ymym ja kun kotii tultii ni alko pelaa. ei siinä ku kyl mä tykkään siivota mutta kyllä ärsyttää että se monesti menee nii että mä ärsyynnyn pelaamisesta ja sit on muuten kireet välit ja seksii on vähän.. en ees tiiä mitä ajatella :D ja ku oon vähän juonu nyt ni saattaa mennä vähän yli mutta kyllä mä haluisin meiän parisuhteen paremmaks. suunniteltii jo et huomenna tehään yhessä ruokaa ymym,että ehkä mä huomenna keksin jotain mikä parantaa meiän suhdetta;)..

zoffi

Emme asu poikaystäväni kanssa vielä yhdessä, joten yhteistä aikaa on rajoitetusti. Kuitenki hän rentoutuu pelaamalla ja leffoja katselemalla. Teenkin monesti niin, että kysyn mikä hänen xbox-peleistään olisi niin helppo, että hän voisi opettaa sen minullekin. Kun pelaamme yhdessä, joskus sovimme että voittaja saa päättää mitä ensi kerralla tehdään sängyssä tai härnään häntä suutelemalla häntä kaulalle hänen suorituksensa aikana.. mihet tietysti ovat niin kilpailu henkisiä, että hän yrittää samaa minun vuorollani ;)

Katsomme hänen konsoliltaan leffoja, vuorotellen päätämme tai sitten otamme yhteisen suosikin. Katsomme leffaa sylikkäin. Jos hän katsoo leffaa tai pelaa, saatan hieroa hänen hartioitaan samalla.. tai hän minun. Kaikki nämä tuovat läheisyyttä, ilman että teidän tarvitsee riidellä hänen konsoli-addiktiostaan (:

Poikaystäväni välillä pelaa niin, että hän makaa syngyllään ja silloin menen makuulle hänen kainaloonsa ottamaan torkut. Joskus on hauska olla pelaajan yttöystävä, varsinkin kun mies herättää minut lopulta tärisevällä ohjaimella ja keskeyttää pelin ienen kuhertelusession vuoksi.

Tsemppiä!

no mitä vittua tänne tullaa laittaa noita "peukku alaspäin" jokaseen mun viestiin XDD mutta joo, ZOFFI toi sun viestis kuulosti aika hienolta:) kyl tässä alan yrittää enemmän,kuitenkaa en haluu yhen pelaamisen antaa valtaa meiän suhteelle :D

asd

Oma poikaystäväni on myös kova pelaamaan mutta ei siitä (vielä ainakaan) ole mitään ongelmaa tullut... Eräänlaista läheisyyttä saisit tietenkin pyytämällä häntä opettamaan sinua pelaamaan jotain. Mies varmaankin ilahtuisi ja voisitte pelata sylikkäin kuten itse silloin tällöin teemme. En tiedä onko sillä sinänsä mitään vaikutusta makuuhuoneen puolelle...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat