Sattunut rajussa seksissä?

Mimmuli

Kävi itselleni sellainen tapaus.. Harrastin poikaystävän kanssa hieman rajumpaa seksiä ja tunsin kesken kaiken pienen viiltävän kivun.. Ei se häirinny oikeastaan kuin hetken, mutta sängyllä oli vaaleanpunaista nestettä ja ihmettelin ettei verta pitäis mistään tulla.. No selvisi myöhemmin, että pieni osa välilihaani repesi?! Jollekin käynyt samoin tai muuten sattunut? :D

Kommentit (6)

Linda
Mimmuli

Kävi itselleni sellainen tapaus.. Harrastin poikaystävän kanssa hieman rajumpaa seksiä ja tunsin kesken kaiken pienen viiltävän kivun.. Ei se häirinny oikeastaan kuin hetken, mutta sängyllä oli vaaleanpunaista nestettä ja ihmettelin ettei verta pitäis mistään tulla.. No selvisi myöhemmin, että pieni osa välilihaani repesi?! Jollekin käynyt samoin tai muuten sattunut? :D

No mulla ei ihan samanlaista, mutta melkein.. Olen miettinyt tätä ja juuri meinasin omankin keskustelunaloituksen tehdä, mutta tää mun ongelma liippaa niin läheltä tätä sun, että pistän jatkoa tähän.. eli mulla ei tuollaista yhden kerran kipua ole tullut, mutta kun useita kertoja (esim. päivässä) harrastaa seksiä, alkaa sattumaan niin, että seuraavalla kerralla yhdyntä on kivuliasta/mahdotonta. Mitään verenvuotoja ei ilmene enkä usko, että repeämiäkään olisi, mutta ennemmin voime helposti harrastaa kolmekin kertaa päivässä seksiä, mutta nykyään toinen kerta päivässä on jo kivulias.. :/ Osaako joku kertoa, mistä tämä johtuu?

Linda

eei kirvelyä ku kipua :D en osaa kuvailla sitä kipua enempää. sillee et kun poikaystävä työntää peniksen sisään ni SATTUU. ei kirvele, vaan SATTUU..

ipsu

mulla oli vähän samanlainen tilanne, olin hetken aikaa ilman seksiä ja alkoi tulla joitain lisäoireita. menin sitten gynelle ja siellä selvisi että kohdun reunaan oli tullut haava ja tulehtunut se sitten vielä. nyt oon just lääkekuurilla, suosittelen lääkärillä käyntiä ihan varmuuden vuoksi..

rakastelueirajuseksi

Jos salaa jännität ja pinnistät niin että sen takia sattuu? se voi olla yksi syy. Minulla tuli pari kertaa verta exän kanssa, johtui siitä kun oli liian kovakourainen ja liian innokas, mutta ei rakastelu ole pelkkää nopeaa jyystämistä vaan toista pitää kuunnella. Pyydä miestä olemaan hitaampi ja hellempi, eihän tuossa muu auta. Jos tullut haava niin se kyllä paranee ajan kanssa ja ilman liian rajua seksiä

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Me harrastimme seksiä mieheni kanssa muutama päivä sitten ja jostain syystä penis luiskahti ulos niin rajusti, että aloin itkemään kivusta. Jatkoimme kuitenkin puuhia, mutta suihkussa huomasimme mieheni peniksen olevan aivan veressä ja minusta tippuneen verijälkiä lattialle. Pieni haava oli sisempiin häpyhuuliin tullut ja nyt on seksi mahdotonta kivun takia :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat