Ihastunut ystävään, mikä neuvoksi?

saranna

Olen siis ihastunut ystävääni, eikä tämä ole ensimmäinen kerta. Olemme tunteneet kahdeksan vuotta, ja ensimmäisen kerran ihastuin häneen ollessani 13. Olemme olleet todella hyviä ystäviä koko ajan, ja ollaan kerrottu huolet puolin ja toisin. Kun olin 15, välillämme oli enemmänkin kuin ystävyyttä, kunnes hän yhtäkkiä ilmoittikin seurustelevansa. Tämän tapauksen jälkeen olin todella pitkään pitämättä yhteyttä häneen, kunnes hänen sitten erotessaan tyttöystävästään sovimme välimme. Tapauksesta on nyt 3 vuotta ja tämän ajan sisällä olemme päätyneet harrastamaan seksiä, aina silloin kun kumpikaan ei seurustele. Ja aina huomaan samojen tunteiden tulevan takaisin. Olen joskus kertonut hänelle asiasta ja kaikki yhteinen ajan viettäminen loppuu siihen. Hän myös on välillä puhunut siihen suuntaan etteivät tunteeni olisi yksipuolisia, mutta selkoa ei ole kunnolla saanut. Sitten kun asiasta kysyy seuraavana päivänä, hän ei muista koko asiaa. Nyt sitten, kun hänestä tuli taas sinkku, päätin etten enää lankea häneen. Mutta kappas vain miten kävikään, olimme samassa porukassa viettämässä baari-iltaa ja kukas muukaan sängystäni aamulla heräsi kuin hän. Jälleen huomaan taas tunteiden nousseen pintaan. Tiedän hänen kohdelleen minua vuosien aikana todella huonosti, mutta en voi tunteilleni mitää. En uskalla sanoa asiasta hänelle, koska taas kaikki loppuu. Tiedän myös, ettei tämä voi jatkua näin. En tiedä mitä tekisin. :(

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat