Mies kirjoittelee toiselle naiselle

Sokeri

Olen muutaman viikon ajan kamppaillut mustasukkaisuuteni kanssa, sillä poikaystäväni kirjoittelee toisen minulle tuntemattoman naisen kanssa. Tilanne lähti siitä kun tämä kyseinen nainen kävi tutuksi miehen työpaikalla ja tämän jälkeen pyysi häntä facebookissa kaverikseen. Nainen asuu muualla joten he eivät ole tietääkseni sen jälkeen nähneet. Sain tämän selville kun huomasin miehen puhelimessa tämän naisen numeron ja ihmettelin sitä. Kysyin asiasta suoraan mieheltä ja vastasi että nainen itse oli facebookissa antanut numeronsa ja he olivat niitä vaihtaneet, ja kun kysyin syytä ei hän osannut asiaan vastata. Kertoi että juttelevat facebookissa niitä näitä ja nainen kertoo omista miessotkuistaan hänelle. 

Vaikka mies vakuuttaa ettei ole syytä mustasukkaisuuteen eikä hän ole naisesta kiinnostunut, minua silti kalvaa että minkä takia poikaystäväni pitää kirjoitella tälle naiselle ihan huvikseen melkein päivittäin. Onko teidän mielestänne aihetta mustasukkaisuuteen vai annako asian vaan olla?

Kommentit (3)

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Mun mielipide on, että tarkkaile tilannetta. Todennäköisesti miehesi on vain ystävällinen tälle naiselle, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Jos keskustelut jatkuvat pitkään ja miehesi alkaa salailla asiaa, sinuna huolestuisin. Niin kauan kuin miehesi kertoo mitä juttelee naisen kanssa, en usko olevan syytä huoleen :)

mievaan

Itse en henk.koht hyväksyisi. Voisit kysäissä mieheltäsi mitä hän olisi mieltä jos sinä viestittelisit toisen hänelle tuntemattoman miehen kanssa? Tuskimpa tykkäisi. Vaikka kuinka olis niitänäitä juttuja. Vähintään vaatisin miestä tutustuttamaan sinutkin naiseen.

Sokeri

kiitos vastauksista. Jäin tarkkailemaan tilannetta ja välillä kysäisin näistä keskusteluista. 
Eivät kai enää edes kirjoittelekaan. Väärä hälytys onneksi =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat