Kaukosuhteet

Annina92

Onko kellään kokemusta kaukosuhteista? Poikaystäväni asuu ulkomailla ja on haluamassa muuttaa suomeen, jotta voisimme olla yhdessä. Onko kellään kokemusta, miten voisi saada töitä tai päästä opiskelemaan suomeen yliopistoon tai ammattikouluun. Ja miten kaukosuhteenne muuten toimi? :)

Kommentit (1)

Vierailija

Itsekin olen ollut kihlattuni kanssa nyt kaukosuhteessa 2v5kk ja ensi kesänä minun olisi tarkoituksena muuttaa hänen luokseen Englantiin:) Nyt on alkanut tulla vaikeaksi olla usein erossa, mutta mietimme vain, ettei enää kauaa jäljellä.:)

Osaako miehesi suomea? Se on ainakin kulmakivi, jos haluaa töitä (ainakin usein, onhan toki paikkoja, missä esim. enkulla pärjää). Ja jollei suomi luonnistu lainkaan, hän voisi hakea englanninkielisee yliopistoon/amkiin ja opiskella siellä ja kyllä suomikin siinä tarttuisi, olettaen että hän on kans nuori niinku sinä:) Ja eikös Suomen valtioki tue ulkomaalaisii maahanmuuttajii tarjoomalla ilmasii suomen kurssei ja ehkä työpaikkojaki? Ottakaa vaa selvää netist yms.:)

Paljon onnea teille!! Ja ihanaa, että voitte vihdoinki olla yhdes koko ajan kun hän on muuttanut Suomeen:') Oon kade;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat