Kahden miehen lumoissa

kahden miehen lumoissa

Syy miksi kirjoitankin, selviää jo otsikossa. Nyt minua kiinnostaisi tietää onko kenellään vastaavia kokemuksia, tai kommentteja asiasta. Ja jos on miten tilanne on siitä edennyt? Olen siis naimisissa ja seurustellut pitkään nykyisen mieheni kanssa. Rakastan häntä yli kaiken eikä hänessä tai suhteessamme ole mitään vikaa. Mutta nyt olen jo pitkään fantasioinut ja haaveillut mieheni eräästä sukulaisesta, joka on minun paras ja rakkain ystäväni. Kerromme toisillemme aina kaiken (ihan niinkuin miehenikin kanssa teemme) ja olemme molemmat alusta asti pitäneet yllä pientä leikkimielistä flirttiä. Rakastan tilannetta, jossa saan molempien miehien sataprosenttisen huomion, en halua toiselta mieheltä mitään flirttiä kummallisempaa (kai) mutta nyt aina välillä yleensä unien / fantasioiden jälkeen käyttäydyn ihan kuin olisin jälleen teini ja ensimmäistä kertaa ihastunut... apua. Olenko sittenkin ihastunut?

Kommentit (2)

ipsu

jep apua mulla on täysin sama tilanne.. seurustelen vakituisesti ja onnellisesti, mutta olen syvästi ihastunut poikaan, joka tosin ei asu suomessa. en tiedä mitä tapahtuisi jos asuisi......! :(

ramida

TIEDÄN NIIN MILTÄ SUSTA TUNTUU!! Itsekin olen naimisissa mutta nyt viime aikoina ajatellut vähän liikaa toista miestä. Minulla ja miehelläni on kohta kuusi vuotta yhteistä taivalta takana joista reilu kaksi vuotta naimisissa. Ollaan toistemme ensimmäiset, seurusteltu teini-iästä lähtien ja ikään kuin kasvettu yhteen.

Nyt viimeisen puolen vuoden aikana meillä on ollut vähän sellainen hiljaisempi jakso seksielämässä ja muutenkin sellaista kireää tunnelmaa. Kuukausi sitten mieheni lähti vaihtariksi, ja aluksi ajattelimme molemmat, että lukuvuoden mittainen "ero" tekee varmasti vain hyvää meidän suhteelle. Nyt en ole itse enää niin varma. Tajusin olevani ihastunut kesätyökaveriini, ja olen ajatellut häntä paljon enemmän kuin miestäni. Hänkin seurustelee, mutta jutteli koko kesän minulle mukavia ja yritti varsin suorasti päästä housuihini... Hän siis luultavasti pettäisi tyttöystäväänsä heti jos mahdollisuus tulisi. Itse en tietenkään haluaisi loukata miestäni, mutta nämä tuntemukset saavat minut hulluksi. Laitan tämän kyllä osittain sen piikkiin, että on vaan niin outoa olla yksin ja että lisäksi lopetin juuri e-pillereiden syönnin viiden vuoden käytön jälkeen, ja nyt hormonit hyrräävät erittäin voimakkaina.

En todellakaan osaa ennustaa, mitä tulee tapahtumaan. Vastustelin kauan kiusausta, kunnes lähetin sitten viestiä tälle ihastukselleni. Kyselin vain kuulumisia, mutta hänhän hoksasi heti mistä oikeasti on kyse. Sovittiin, että mennään käymään kaljalla joku viikonloppu. "Vain kaljalla", mutta kumpikin meistä tietää, että ei ihan pelkkinä kavereina. Toivon jopa, että silloin huomaan hänen olevankin täysi ääliö, niin eipä tulisi tehtyä mitään typerää :D Siis missään tapauksessa en aikoisi sänkyyn asti, mutta en voi kieltää, etteikö pieni hellä hetki houkuttaisi... Mutta koska tiedän rakastavani aviomiestäni, luulen pystyväni sen avulla vastustamaan kiusauksen. Mutta entä jos minä en olekaan innoissani sitten, kun mieheni keväällä palaa? Mitä jos hän ei kiinnostakaan minua enää senkään vertaa kuin ennen lähtöään? :s

En osaa sulle oikein mitään neuvoja antaa, koska en tiedä itsekään mitä pitäisi tehdä, mutta oon hengessä mukana "ongelmassasi". Tsemppiä sulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat