Ystäviä Tampere!

Emilia

Heippa kaikki naiset :) Ajattelin näin tätä kautta kirjotella ja kenties löytää vaikka jonkun kivan tyttöporukan täältä Tampereen syvyyksistä. Täällä on monesti kirjoiteltu,että etsitään uusia tuttuja mutta ajattelin nyt alottaa uuden keskustelun ja kaikki ketkä kokee,että nyt kolahti nii eikun vastailemaan ja juttelemaan.

Olen vuosimallia -91 nainen, reilun 6kk Tampereella asustellut (lähestulkoon uusi) nainen ja haen nyt erityisesti rempseitä,luotettavuuden omaavia,höpsöjä,avoimia sekä ystävällisen asenteen toisia kohtaan omaavia tyttösiä ystävikseen :)

Vapaa-ajalla käyn kirppikseillä,shoppailemassa,kahvittelemassa,matkustelemassa ainakun työt sallii,juhlimassa sekä lenkkeilemässä minne olisi ihana saada juttelu seuraa.

Näin syksyn tullen kaikki pieni kiva tekeminen olisi paikallaan ja varsinkin jos saataisiin joku porukka kasaan niin olisi loistavaa =) Kirjoitelkaahan! 

Kommentit (3)

Tinttis

Täällä ollaan kanssa tyttökavereita vailla (: Vasta hetken aikaa olen Treellä asustellut, ja seuraa musta saa ainakin kahville, terasille ja yöelämäänkin. Olisi superkivaa saada joku tyttöjengi kasaan ja nähdä vaikka porukalla, Treen alueella on ilmeisesti paljon kaevreita kaipaavia cosmo-tyttöjä. Mulle voi laittaa säpoa niin viestitellään myöhemmin lisää vaikka FB:ssä? Miten olisi sinne jokin ryhmä? / vohvelitaivas@gmail.com

Tinttis

Moikka, tein nyt aikani kuluksi meille cosmotytöille oman ryhmän FB:seen, toivottavasti onnistuin :)
Ryhmän pitäisi löytyä nimellä "Tampereen tyttöjengi!", ja se on salainen, eli ryhmän ulkopuolisille näkyy vain jäsenten nimet.
Rohkeasti vain kaikki kirjoittelemaan :) Mulle voi laittaa myös suoraan mailia, vohvelitaivas@gmail.com

Tinttis

Noniin, tultiin sitten siihen tulokseen, että jos Facebook-ryhmän haluaa pitää suljettuna, pitää olla jonkun ylläpitäjän kaveri jotta sinut voidaan kutsua mukaan ryhmään... Jotenkin halukkaat siis laittaakahan yhteystietojanne mulle ylläolevan viestini mailiosoitteeseen niin lisäilen teitä kaveriksi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat