Naisten mielipide miehen alushousuvalinnassa

Nikolaus

Sivut

Kommentit (25)

Mikkoikas

1. Tavalliset alkkarit, eivät peitä tarpeeksi sivulta

2. Liian rohkeat varsinkin takaa ja myös ehdottomasti edestäkin

3.Liian pienet tavalliset alushousut

4.Peittäisi edes pyllyn

5.Sama juttu, muutenkin liian pienet

6.Pakarat vilkkuu selvästi, ei.

7.Pakarat näkyvät liikaa, muutenkin hassut

8.Tarpeeksi peittävät ja eivätkä paljasta muotoja liikaa, hyvät!

9.Pyllyn peittää tai ei oikeastaan peitä pieni naru. Ei näitä ainakaan.

10. Sama juttu, vaikka ovat laatua ja merkkituote

Olen siis mies, tosin tähän toivotaan erityisesti kai naisten vastauksia!

hd-biker 83

Jos kukaan muu niin minä miehenä vastaan. Olen 29-v, melko lihaksikas mies. toivottavasti naiset vastaavat jatkossa! niin osaan itsekin valita vähän paremmin. ;)

1. näitä minulla on kahdet kaapissa, sloggi-laatua, ei liikaa turhaa kangasta

2. juuri CK:ta minulla ei ole. kolmet jock strapit ovat. juoksutrikoiden kanssa käytän ja salilla. ei näy alushousurajoja, ei turhaa kangasta, pitävät sen paikoillaan.

3.peruskalsongit, ihan perusta

4.väri mietityttää, hyvät jos ei tykkää pitkistä hiostavista lahkeista

5.samat jutut kuin nelosessa.

6.rannalla olen käyttänyt tämän mallisia uimahousuja, rajojen kannalta hyvät, kroppa pitää olla kuosis, jos käyttää, rohkeat.

7.kultaus on mautonta, mutta jos huumorilla ottaa.

8.hiostavat, turhaa kangasta, miksi tarvitsee olla noin paljon kangasta. naiset ovat fiksuja, koska eivät pidä pikkareita, missä on LIIKAA TURHAA kangasta

9.kannattaa olla treenattu, miehekäs, muuten ei välttämättä sovi.

10.itselläni on juuri tuollaiset armanit, huippumukavat, hyvännäköset, tuo pakarat näytille

Miinanna88

valinnassa ajattelisin sitä kun joka puolella näkyy naisten alusvaatemainoksia sun muita, telkkarista näkyy aina naisia pikku alusvaatteisillaan ja me naiset todella käytämme pienen pieniä alusvaatteita. naisten alusvaatteet ovat aina todella pienet verrattuna miesten alusvaatteisiin, mukavat ja käytännölliset. en ymmärrä, miksi teillä miehillä on valtavasti kangasta alusvaatteissanne, kuten sortseissa, uskoisi hiostavatan. normaalitytön sortseissa on saman verran paljastavuutta, kun boksereissa. ihan tarpeettoman paljon, miksi koko peppu pitää olla peitossa, miksi edessä on niin paljon kangasta, eikö riitä että vain "sille" on tarpeeksi tilaa.

Toivottavasti joku muu nainen, vastaisi noihin kymmenen kohtaan, minä en tällä kertaa ehdi! :)

Ihmettelevä ihme

Miehet, tähän kaivattii NAISTEN KOMMENTTEJA. Mahtaakohan Miinanna88:kaan vastaukset olla vastauksia annettuihin kysymyksiin! : c )

Mies aika kunnossa
Mummeli

Tykkäsin näistä 

http://www.banglads.com/underwear-20/mens-briefs-22/doreanse-mens-micro-sports-brief-17429.htm

http://www.ebay.com/itm/CROOTA-NEW-Mens-Underwear-Brief-Bikini-Hipster-All-Sizes-S-M-L-XL-/270818935595#ht_6462wt_1344

Viimeinen erilaisella printillä, numeroista en tykkää :D Hyvän näköisellä pepulla voi kyllä pitää minkälaisia kuin tahtoo :)

Heti, kun tämä ketju tuli niin odotin vastauksia. Kakkos vaihtoehdossa peppukin näkyy hieman. Sinun mielestäsi stringejäkin voi pitää jos on "kunnossa"? :)

Mikael87

Hitto, tähän on upee kysely, kun naiset antavat suoraa kommenttia. Kiitos munkin puolesta vastanneille. Toivottavasti tulee lisää kommentteja! Itsekin saan ideaa täältä, mitä hankkisin, kunhan vastauksia tulisi lisää.

Minnu

Ite en oikeen lämmenny noille stringeille ja tangoille... Jotenkin vaikuttaa kummalliselta ja tulee vaan semmonen "öö..?"-fiilis että mitäköhän toikin nyt yrittää :DD Eniten miellytti silmää 3, 5, 7 ja 8 muodon puolesta. Muut oli enemmän tai vähemmän outoja.

Terveisin nainen 18v

Minnu

Lisään vaan että tää on vaan yks mielipide. Naises voi vaikka innostua jos peppu on näkyvillä:D Siitä vaan stringit jalkaan jos itseluottamusta löytyy!

Toinen amm
Minnu

Ite en oikeen lämmenny noille stringeille ja tangoille... Jotenkin vaikuttaa kummalliselta ja tulee vaan semmonen "öö..?"-fiilis että mitäköhän toikin nyt yrittää :DD Eniten miellytti silmää 3, 5, 7 ja 8 muodon puolesta. Muut oli enemmän tai vähemmän outoja.

Terveisin nainen 18v

Seiskan pökät menivät peppuvakoon, hih, vähän kuin hipsterit. =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat