Uusi kumppani ja "köyhä" seksi

Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Juttu on tällainen: minulla on uusi poikaystävä. Olen ollu hänen kanssaan noin kaksi kuukautta nyt. Sänkyhommien puolella on kuitenkin sellainen meininki, että en tiedä mitä sanoa :D

Seksi itsessään on ihanan tuntuista hänen kanssaan. Meillä on kuitenkin sellainen meno, että se olen yleensä minä, joka tekee aloitteen (99% tapauksista) Hän kyllä tietyillä eleillä viittaa minulle fiiliksistään, mutta siltikin hän menee vain makuulleen ja odottaa että alan hyväilemään häntä.

Ja kun olen häntä siinä ennen tositoimia tyydyttänyt niin itse en saa mitään. En tiedä kuinka kysyä. Hän on kyllä sormettanut minua, mutta sekin on yleensä ollut seksin päätteeksi. Suuseksiä en ole vielä saanut. Kuinka sitäkin kysyä? Ja entä jos se onkin hänen mielestään kamalaa? 

Plus sitten vielä asentojen puute.

Watwatwat??

Hän on ihanin mies, mikä mulla on ikinä ollut mutta tämä asia on jäänyt hieman harmittamaan. Olen kuitenkin ihan neuvoton. 

Kommentit (1)

Susan

Tuskin siitä on kiinni etteikö kiinnostaisi. Epävarmuus vaan taitaa nyt olla syynä. Kun vihjaat sanoilla ja eleillä haluamaasi suuntaan niin todennäköisesti saat mitä haluat. Myöhemmin rohkaistuttuaan miehesi varmasti itsekin tekee aloitteita ja noita haluamiasi juttuja ihan kysymättä. Voit esim. ottaa hänen kädestään kiinni ja viedä oikeaan kohtaan tai painaa häntä kohti jalkoväliäsi pienenä vinkkinä. Jos nämäkään eivät mene perille niin sitten vain suoraa puhetta. Jos et itse ole ehdottanut uusia asentoja niin miten voit olettaa että hänkään ehdottaisi? Keskustelun puute kun taitaa useimmiten olla kaikenlaisiin seksiongelmiin syynä. Kukaan ei pysty ajatuksiasi lukemaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat