työharjottelun reiluus mietittyttää

työ innoton

olen aloittanut yli viikko sitten työharjoittelun. Kaikilla muilla on vaihtelevat vuorot ja lyhyempia ja pitempiä päiviä. Mulla on 8 tuntia joka arkipäivä töitä eikä oikeen oo sitten arkisin omaa aikaa.niin onko mulla oikeutta pyytää mahollisesti ees yhtä lyhyempää vuoroo kerran viikossa. vai onko mentävä just niinku työn antajaa haluu.

Kommentit (2)

Chu

Oletko harjoittelussa koulun vai työkkärin kautta? Mitä työharjoittelusopimuksessasi lukee työajoista? Niitä nimittäin on noudatettava. Mikäli sopimukseen on kirjattu 8h päivässä ja 5pv viikossa niin voit korkeintaan pyytää työnantajalta että saisit tehdä tunteja sisään, eli jonain päivänä vähän pidempää ja toisena päivänä lyhempää. Sovittujen tuntien on kuitenkin tultava täyteen. 

8 tuntia päivässä on aika perus työpäivän mitta, siihen kannattaa totutella ettei työelämä tule sitten shokkina :)

työ innoton

siis oon työkkärin kautta eikä se 8h haittais sinäänsä mut teen siel paikas periaattes kaks vuoroo putkee tai et muut tekee lyhyempää päivää ja niil vaihtelee työ ajat. ja on aika hankala sinäänsä et on joka päivä se sama vuoro ja joka arkipäivä on samaa aikaa himassa eikä sitte ehi hoitaa mitää asioita tai järjestää oikee mitää tapaamisia esim terapia tai tollasta. lähinnä haluisin vähän vaihtelua siihe työ aikaan ja mietin että onko sellast ees mahollista pyytää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat